Toon posts:

Eerste beamer? - De Kaper

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik heb wat informatie nodig wat een een leuke beamer is voor niet al te veel geld.
Ik wil er mee gamen en films kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:18:
hallo

Ik heb wat informatie nodig wat een een leuke beamer is voor niet al te veel geld.
Ik wil er mee gamen en films kijken?
Ik weet niet of jij er mee wil gamen of films kijken; ik snap het vraagteken dan ook niet.

Wat is "niet teveel geld"? Als je miljonair bent, is de eerder genoemde 21K voor een beamer best weinig geld. Maar als je voor 3.89 Euro per uur bij de AH werkt, is misschien 200 Euro al teveel geld.

Oftewel; advies is om een eigen topic te openen met een topicstart die voldoet aan wat algemene voorwaarden van dit forum en mogelijk kunnen we dan een beter antwoord geven. Het is ook niet zo netjes om jouw vraag zomaar in iemand anders topic te posten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Max3400 Lidil,jumbo,AH,spar. ja waar verdien je nu veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08

FeaR

In GoT we trust

Hier gaat iets niet goed. Sowieso is een topic kapen absoluut not done op GoT. Idem met het niet tonen van een vorm van eigen inzet. Zoals aangegeven doe je er beter aan een eigen topic te openen binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan de Template te gebruiken die je ziet bij het openen van een topic. Zonder een goed ingevulde template is de kans zeer groot dat ook het nieuwe topic weer op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.