Mijn vraag
Ik heb zojuist mijn eerste game pc in elkaar gezet, alleen boot hij niet naar de bios. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
i5 7600
gigabyte 1050ti 4gb
2 x 4 gb corsair vengeance lpx ddr4 2133 mhz
seagate barracuda 1tb hdd
crucial mx300 275gb ssd
msi b250 pc mate moederbord
corsair cx550m voeding
cooler master masterbox 5
Op geen van de schijven staat nog windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om de pc op te laten starten zonder grafische kaart. Ook heb ik al geprobeerd slechts één ram-stick te gebruiken. Maar de pc start alsnog niet op.
Ook opmerkend is dat ik deze pc aan kan zetten (althans de fans gaan dan draaien) door op de reset knop te drukken. Als ik dan op de powerbutton druk, gaan er kort ledjes van de EZ Debug branden en daarna gaan ze uit.
Ook als ik hem aanzet gaat het EZ Debug ledje van de grafische kaart (vga-ledje) even branden en gaat dan uit.
Ik heb zojuist mijn eerste game pc in elkaar gezet, alleen boot hij niet naar de bios. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
i5 7600
gigabyte 1050ti 4gb
2 x 4 gb corsair vengeance lpx ddr4 2133 mhz
seagate barracuda 1tb hdd
crucial mx300 275gb ssd
msi b250 pc mate moederbord
corsair cx550m voeding
cooler master masterbox 5
Op geen van de schijven staat nog windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om de pc op te laten starten zonder grafische kaart. Ook heb ik al geprobeerd slechts één ram-stick te gebruiken. Maar de pc start alsnog niet op.
Ook opmerkend is dat ik deze pc aan kan zetten (althans de fans gaan dan draaien) door op de reset knop te drukken. Als ik dan op de powerbutton druk, gaan er kort ledjes van de EZ Debug branden en daarna gaan ze uit.
Ook als ik hem aanzet gaat het EZ Debug ledje van de grafische kaart (vga-ledje) even branden en gaat dan uit.