Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Reden voor mijn aankoop is dat mijn huidige systeem PUBG (Player Unknown Battleground) zelfs op low slecht draait.
Ik besef mij ook dat dit een early acces game is en deze nog verder moet worden geoptimaliseerd alleen merk ik dat mijn huidige systeem op zijn einde is. Ik zou graag toekomstige titels full HD op ultra willen spelen. Denk hierbij aan PUBG en Destiny 2, uiteindelijk wil ik ook een nieuw UHD scherm aanschaffen waarop ik single players met een vloeiende framerate zou willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem wil ik rond de 600/700 euro houden (exclusief gpu)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een mx300 275gb ssd die ik wil meenemen. Toetsenbord/Muis speakers en scherm heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het geluid en warmte tot een minimum houden
Ga je overklokken?
Gezien het een mini itx systeem is wil ik niet meer warmte/lawaai genereren in de systeemkast.
Wat verwacht je van ons?
Ik vind het lastig nu een GPU uit te kiezen. Het liefst zou een goede gpu uit willen kiezen waar ik voorlopig mee vooruit kan voordat ik deze upgrade naar een 1070/1080 als deze in prijs zijn gedaald. Mocht er prijs/kwaliteit betere componenten zijn hoor ik het ook graag
Dit heb ik momenteel samengesteld:
Reden voor mijn aankoop is dat mijn huidige systeem PUBG (Player Unknown Battleground) zelfs op low slecht draait.
Ik besef mij ook dat dit een early acces game is en deze nog verder moet worden geoptimaliseerd alleen merk ik dat mijn huidige systeem op zijn einde is. Ik zou graag toekomstige titels full HD op ultra willen spelen. Denk hierbij aan PUBG en Destiny 2, uiteindelijk wil ik ook een nieuw UHD scherm aanschaffen waarop ik single players met een vloeiende framerate zou willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem wil ik rond de 600/700 euro houden (exclusief gpu)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een mx300 275gb ssd die ik wil meenemen. Toetsenbord/Muis speakers en scherm heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het geluid en warmte tot een minimum houden
Ga je overklokken?
Gezien het een mini itx systeem is wil ik niet meer warmte/lawaai genereren in de systeemkast.
Wat verwacht je van ons?
Ik vind het lastig nu een GPU uit te kiezen. Het liefst zou een goede gpu uit willen kiezen waar ik voorlopig mee vooruit kan voordat ik deze upgrade naar een 1070/1080 als deze in prijs zijn gedaald. Mocht er prijs/kwaliteit betere componenten zijn hoor ik het ook graag
Dit heb ik momenteel samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,95 | € 213,95 |
1 | Biostar Racing B350GTN | € 101,76 | € 101,76 |
1 | Silverstone Milo ML08 | € 90,- | € 90,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,95 | € 139,95 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 91,95 | € 91,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 637,61 |
[ Voor 47% gewijzigd door P-Nut op 15-08-2017 16:36 . Reden: Ontwikkeling GPU markt / mining hype ]