geef eens 1 reden waarom je dat zou willen, meestal kan je het bij spellen uitzetten.... of wat wil je er eigenlijk mee?
ik heb laatst ergens een test gelezen (weet zo niet meeer waar) waarbij een geforce 3 zonder t&L sneller was als met T&L. dit was wel getest op een athlon 1,5ghz en een pIV 2ghz, maar een mx is wel zwakker. hij draait op een 1,2 (266fsb) athlon. ik heb dus zo'n vermoeden dat een 1,2ghz athlon sneller de T&L instructies kan uitvoeren dan de T&L unit van de geforce 2 mx.
vandaar...
vandaar...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Klopt ja, Zo ist met een Viper2 en een K6 ook. TnL vreet geheugenbandbreedte, wat een GF2MX veel te weinig heeft. ipv geheugenbandbreedte te gebruiken om de TnL unit te voeren, kan je nu die bandbreedte gebruiken om texturen uit te wisselen.
DIt klopt helemaalOp zaterdag 07 juli 2001 17:52 schreef qrazi het volgende:
ik heb laatst ergens een test gelezen (weet zo niet meeer waar) waarbij een geforce 3 zonder t&L sneller was als met T&L. dit was wel getest op een athlon 1,5ghz en een pIV 2ghz, maar een mx is wel zwakker. hij draait op een 1,2 (266fsb) athlon. ik heb dus zo'n vermoeden dat een 1,2ghz athlon sneller de T&L instructies kan uitvoeren dan de T&L unit van de geforce 2 mx.
vandaar...
Daarom is de Kryo II helemaal geen slechte kaar samen met een snelle proc.
Ook met een slome processor trekt de Kyro2 de wat oudere kaarten eruit.
In low-res trekken zowel een Banshee, een Savage4 als mijn viper2 dat ding eruit, maar in 1024x768 en hoger zie je dat de Kyro2 lekker stabiel blijft, waar alle anderen inelkaar storten.
In low-res trekken zowel een Banshee, een Savage4 als mijn viper2 dat ding eruit, maar in 1024x768 en hoger zie je dat de Kyro2 lekker stabiel blijft, waar alle anderen inelkaar storten.
Verwijderd
Download Gforce Tweak Utility... daar staat het ergens (gebruik van de oude TNT2 techniek ipv T&L)
Pagina: 1