Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Ik wil met mijn PC kunnen Gamen op 1080p/1440p. op ultra settings met 60+FPS.
daarnaast doe ik veel video editing met premiere pro CC en photoshop. dit moet soepel kunnen lopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- ongeveer 1900-2000 euro, dit is exclusief scherm of randapparatuur. alleen de PC, pricewatch prijs. dus zonder verzendkosten/assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
- nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- alleen de complete PC. (processor, Videokaart, Moederbord, SSD, HDD, Voeding, Processorkoeling, Case, Ram)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- nee niet echt. wel zou ik graag Nvidia willen voor videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- grootte of energieverbruik maakt niet uit. wel wil ik graag dat hij mooi is hierom dacht ik zelf al aan de NZXT H440 new edition zwart/rood thema, en heel belangrijk dat hij stil is! ook onder load.
Ik ga er voorlopig niet mee overklokken, maar zou wel handig zijn als het kan.
Verder wil ik graag weten wat belangrijk is aan een video edit/Game PC. is veel RAM handig? een 6 core processor? videokaart? heeft een SSD veel voordeel hierin?
Ik heb op dit moment, zelf een I7 4770, GTX 780 TI en 8 GB Ram. en het gaat me niet snel genoeg
een begin wat ik heb hieronder, mag evt. helemaal verandert worden
- Ik wil met mijn PC kunnen Gamen op 1080p/1440p. op ultra settings met 60+FPS.
daarnaast doe ik veel video editing met premiere pro CC en photoshop. dit moet soepel kunnen lopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- ongeveer 1900-2000 euro, dit is exclusief scherm of randapparatuur. alleen de PC, pricewatch prijs. dus zonder verzendkosten/assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
- nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- alleen de complete PC. (processor, Videokaart, Moederbord, SSD, HDD, Voeding, Processorkoeling, Case, Ram)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- nee niet echt. wel zou ik graag Nvidia willen voor videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- grootte of energieverbruik maakt niet uit. wel wil ik graag dat hij mooi is hierom dacht ik zelf al aan de NZXT H440 new edition zwart/rood thema, en heel belangrijk dat hij stil is! ook onder load.
Ik ga er voorlopig niet mee overklokken, maar zou wel handig zijn als het kan.
Verder wil ik graag weten wat belangrijk is aan een video edit/Game PC. is veel RAM handig? een 6 core processor? videokaart? heeft een SSD veel voordeel hierin?
Ik heb op dit moment, zelf een I7 4770, GTX 780 TI en 8 GB Ram. en het gaat me niet snel genoeg
een begin wat ik heb hieronder, mag evt. helemaal verandert worden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 376,05 | € 376,05 |
| 1 | MSI X99A SLI Plus | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 645,39 | € 645,39 |
| 1 | WD Red WD20EFRX, 2TB | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 52,99 | € 52,99 |
| 2 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 105,- | € 210,- |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.901,28 | |