Vorig jaar heb ik de goedkoopst mogelijke gane-laptop gekocht, denkend dat het ging voldoen aan mijn eisen, maar dat doet het niet, dus wil ik een nieuwe game pc gaan bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil wat high-end games gaan spelen, zoals Battlefield 1, en dan het liefst op Ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro. Een tientje erboven is niet erg, maar het moet ook niet veel meer worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, en de monitor/keyboard gaat buiten de prijs om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb goede dingen gehoord over de GTX 1060, dus die heb ik ook in mijn lijstje gezet. Verder denk ik niet een i7 nodig te hebben, maar een i5 of wat gelijkwaardigs zal voldoen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon het meeste uit mijn geld proberen te krijgen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een ssd zal wel leuk zijn, om alles sneller te laten verlopen. Voor de rest wil ik BF 1 (voor zover mogelijk) op ultra spelen.
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik helemaal geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie pc-experts mij kunnen helpen met het meeste uit mijn geld te halen, en mij kunnen adviseren wat ik moet kopen. Dit is mijn eerste build, dus ik heb geen verstand van deze dingen.
Mijn build:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil wat high-end games gaan spelen, zoals Battlefield 1, en dan het liefst op Ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro. Een tientje erboven is niet erg, maar het moet ook niet veel meer worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, en de monitor/keyboard gaat buiten de prijs om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb goede dingen gehoord over de GTX 1060, dus die heb ik ook in mijn lijstje gezet. Verder denk ik niet een i7 nodig te hebben, maar een i5 of wat gelijkwaardigs zal voldoen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon het meeste uit mijn geld proberen te krijgen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een ssd zal wel leuk zijn, om alles sneller te laten verlopen. Voor de rest wil ik BF 1 (voor zover mogelijk) op ultra spelen.
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik helemaal geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie pc-experts mij kunnen helpen met het meeste uit mijn geld te halen, en mij kunnen adviseren wat ik moet kopen. Dit is mijn eerste build, dus ik heb geen verstand van deze dingen.
Mijn build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 176,80 | € 176,80 |
| 1 | MSI B150M NIGHT ELF | € 87,75 | € 87,75 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1060 Compact 6GB | € 279,53 | € 279,53 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Sharkoon VG4 -S | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 8265 | € 21,20 | € 21,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 62,58 | € 62,58 |
| 1 | MS-Tech MS-N450-VAL Rev. B | € 26,59 | € 26,59 |
| 1 | Sandisk Z400s mSATA 128GB | € 54,61 | € 54,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 782,01 | |