De laptop is voor een studie Informatica.
Er zijn niet veel eisen namens de studie, behalve minimaal een i5 , en 8GB RAM.
Nu heb ik zelf een beetje naar de laptopts gekeken, en wil wel gewoon lekker ruim in de requirements uitkomen, en heb dus 4 op vergelijken staan, nou gaat mijn voorkeur uit naar de Acer, maar ik hoor graag jullie mening.
#1 pricewatch: Acer Aspire VX-591G-78J8
#2 pricewatch: MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard)
#3 pricewatch: HP Pavilion 15-bc235nd
#4 pricewatch: Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH
Nou ben ik zelf geen fan van een kleine SSD als main, ook al heb ik een HDD ernaast, maar een iets grotere SSD vind ik zelf wel fijn, zodat ik wat meer programmas op die SSD kan laten draaien.
*Als iemand anders nog een andere laptop suggestie heeft, gooi er maar doorheen, rond de 12-1300,-
Er zijn niet veel eisen namens de studie, behalve minimaal een i5 , en 8GB RAM.
Nu heb ik zelf een beetje naar de laptopts gekeken, en wil wel gewoon lekker ruim in de requirements uitkomen, en heb dus 4 op vergelijken staan, nou gaat mijn voorkeur uit naar de Acer, maar ik hoor graag jullie mening.
#1 pricewatch: Acer Aspire VX-591G-78J8
#2 pricewatch: MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard)
#3 pricewatch: HP Pavilion 15-bc235nd
#4 pricewatch: Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH
Nou ben ik zelf geen fan van een kleine SSD als main, ook al heb ik een HDD ernaast, maar een iets grotere SSD vind ik zelf wel fijn, zodat ik wat meer programmas op die SSD kan laten draaien.
*Als iemand anders nog een andere laptop suggestie heeft, gooi er maar doorheen, rond de 12-1300,-
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2017 12:49 ]