Het lijkt wel of mijn g400 ermee stopt als het te warm wordt. Laatst had mijn PC enkele dagen aangestaan, en toen viel mijn beeld weg. Ligt niet aan de monitor (gecheckt !). Een vriend van mij heeft het nl ook al twee x gehad ! We hebben allebei nogal wat apparatuur in onze PC, en het probleem treed op als de PC's enkele dagen aan hebben gestaan. Bekend probleem ? Het enige wat we overeen hebben is die G400.
Ga ik zeker doen, vraag was eigenlijk of dit een bekend probleem is ?
Verwijderd
Mijn eerste G400 stopte er tijdens een potje Unreal mee. Beeld bevroor en na een reset had ik hele vage graphics in al m`n 3D-games. Ik heb die kaart geruilt bij Paradigit en de nieuwe doet het al weer een aantal maanden goed. Dit gebeurde terwijl ik er vanaf het begin een grote fan op het koelblok heb staan. (G400, 16 Mb) Ik hoop dat deze het nog een poosje volhoudt maar met de G400 is het afwachten.
Gewoon een fannetje op dat ding schroeven. Verder dus je kast goed koelen. Mijne stopt er ook mee als er heftig gefragged wordt. Alleen in Quake 3 trouwens, niet in UT. Verder nog in een hele zooi andere spellen.
Pagina: 1