Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helmmen
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:16
Ik begin aankomend school jaar met mijn opleiding HBO-ICT op de HHS en ik vroeg me af of ik ergens bij dell recht heb op studentenkorting aangezien ik het nergens op hun website kan vinden. Het betreft hier een XPS 15 9560. Ik heb hun klantenservice proberen te bereiken over de zelfde vraag maar daar drukken ze me liever weg dan mij te helpen.

Iedergeval als iemand weet of dell uberhaubt studentenkorting heeft en zo ja waar zou ik dat super fijn vinden.

Mvg Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
helmmen schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:22:
Ik begin aankomend school jaar met mijn opleiding HBO-ICT op de HHS en ik vroeg me af of ik ergens bij dell recht heb op studentenkorting aangezien ik het nergens op hun website kan vinden. Het betreft hier een XPS 15 9560. Ik heb hun klantenservice proberen te bereiken over de zelfde vraag maar daar drukken ze me liever weg dan mij te helpen.

Iedergeval als iemand weet of dell uberhaubt studentenkorting heeft en zo ja waar zou ik dat super fijn vinden.

Mvg Luc
https://www.google.nl/sea...ei=jnZwWYSrEIb4mAG7kqXABQ

succes :Y)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is een vraag die je ook heel makkelijk aan Dell zelf kan stellen. Tevens hebben we [Aanbiedingen / Kortingscodes] Dell al om kortingscodes voor Dell te delen. Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.