Ik heb 3 exact dezelfde dimmetjes, maar hij wil niet 768, hij telt wel , maar de boel flipt , ik heb allerlei volgorders gedaan , maar alleen 512 werkt, hij flipt al voor dat ie boot he ...wie heeft er wel 768 mb in zijn pctje ?/..
nope, dimmetje is niet gaar, hij flipt echt gewoon van het aantal , misschien moet ik 1 instelling wijzigen die niet kan als je 768 mb hebt , of wat dan niet meer lukt, maar zelfs op 100 mhz bus wil ie niet met 768, hoevel ie dan wel iets verder komt als 145 mhz bus bijvoorbeeld...
Misschien iets met RAS/CAS/Ras to CAS settings ofzo, dat 1 dimmetje het niet support ofzo
nee, het gaat gewoon om de hoeveelheid waar de boel van flipt..;.. nu kan ik wel windows in enzo en geeft ie 768 aan, maar de 3d performance is dood.... wete niemand iets hiertegen ?
welke windows heb je? windows 98 kan namelijk niet meer dan 512 MB aan, anders gaat ie helemaal flippen
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Precies. Als windows te veel geheugen heeft wordt het trager! (geprobeerd met win95 en 160mb
)
ik heb het over een vertraging van factor 10 het met video.... , ik d8 dat SE wel meer asl 512 aankon ? ..
Verwijderd
P{robeer in ieder geval ff te experimenteren met je AGP aperture (
) size in je BIOS...wil wel es helpen...
WIN 98 SE doet het hier prima met 768MB RAM hoor...
(Op een A7V133 b.t.w.)
(Op een A7V133 b.t.w.)
Gebruik jij 3 dimmetjes want daar gaat het hier over?Op zondag 08 juli 2001 00:51 schreef vassago het volgende:
WIN 98 SE doet het hier prima met 768MB RAM hoor...
(Op een A7V133 b.t.w.)
Kan je fixen met een registery settingOp zaterdag 07 juli 2001 18:31 schreef Sir_Joachim het volgende:
welke windows heb je? windows 98 kan namelijk niet meer dan 512 MB aan, anders gaat ie helemaal flippen
Pagina: 1