Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Logo die ook voor je snelkoppeling staan????? Waar heb je het over
iets meer duidelijkheid is gewenst dan zoek ik wel wat voor je,
Greetingz,
Greetingz,
Verwijderd
valt dit onder spielerij
en bedoel je nou een logo'tje zoals ze op je desktop staan en naar een progrmma verwijzen ?
en bedoel je nou een logo'tje zoals ze op je desktop staan en naar een progrmma verwijzen ?
Heej, kun je niet een screenshot van je desktop amken met de icoontjes er op, dan knip je de ico's er uit, en kun je ze iets vergroten, lekker met animation shop (re)animeren, en klaar is Grimmie...
Nou, dat dan maar eens proberen, niet aan gedacht eigenlijk, wel moeilijk zitten doen met *.ico veranderen naar bijv *.bmp maar dat werkte niet toen proberen te openen met paint of fotoshop toen deze nog *.ico waren en dat lukte me alleen bij blueshift, en dat snap ik nog steeds nietOp zaterdag 07 juli 2001 19:23 schreef Ares het volgende:
Heej, kun je niet een screenshot van je desktop amken met de icoontjes er op, dan knip je de ico's er uit, en kun je ze iets vergroten, lekker met animation shop (re)animeren, en klaar is Grimmie...
maar ja weer eens proberen dan
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
als deze thread tot morgen bestaat zal ik een paar nokia logos maken op het werk
...
Kool, had ik m'n nokia 5110 nog maar.Op zondag 08 juli 2001 12:46 schreef dtjiang het volgende:
als deze thread tot morgen bestaat zal ik een paar nokia logos maken op het werk
ik heb nou een siemens m35i door mn vader te belazeren
Nou mensen het is dan eindelijk gelukt, vraag me aub niet hoeveel tijd ik er aan heb besteed!
(op zich niet zo lang toen ik eenmaal het juiste proggie had, ik zat met de verkeerde software te kutten, jah en dan vlot het niet).
maar ja ik moet hem nog een beetje verbeteren en dan ben ik weer helemaal bij
(op zich niet zo lang toen ik eenmaal het juiste proggie had, ik zat met de verkeerde software te kutten, jah en dan vlot het niet).
maar ja ik moet hem nog een beetje verbeteren en dan ben ik weer helemaal bij
Pagina: 1