Omdat ik thuis niet zo vaak achter de computer zit gaat na het computeren al het apparatuur volledig uit (stekkers los). Wanneer ik na bijvoorbeeld een week de computer weer aanzet dan doet het internet het niet. Deze kan dan geen verbinding maken, echter, wanneer ik de ethernet kabel loskoppel en weer aansluit dan doet het internet het weer. Behoorlijk vervelend gezien de computerkast onder het bureau staat.
Ik heb powermanagement en dergelijke al uit gezet maar dat bood helaas geen relaas. Eerder had ik nog het probleem dat er een onbeperkt aantal adapters werd aangemaakt door Windows 7, maar dat heb ik opgelost door Office 365 te verwijderen (scheen een bug te zijn oid waar meer mensen tegenaan liepen)
Heeft iemand nog een gouden tip? Ikzelf raak een beetje uit opties
Ik heb powermanagement en dergelijke al uit gezet maar dat bood helaas geen relaas. Eerder had ik nog het probleem dat er een onbeperkt aantal adapters werd aangemaakt door Windows 7, maar dat heb ik opgelost door Office 365 te verwijderen (scheen een bug te zijn oid waar meer mensen tegenaan liepen)
Heeft iemand nog een gouden tip? Ikzelf raak een beetje uit opties