• timt1996
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-11 11:16
Ik zoek een?
Een paar dagen geleden heb ik helaas mijn Sony Xperia X buiten op de tegels laten vallen. Mijn hele scherm is nu voor de helft gebroken helaas. Nu gebruik ik tijdelijk mijn oude Samsung Galaxy S5, echter werkt deze niet zo vlot meer als gehoopt. Er moet dus een nieuw toestel komen.

Wat is je budget?
Ik wil ongeveer rond de €650 maximaal uitgeven aan een nieuw toestel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het toestel zal voornamelijk gebruikt worden voor:
  • Het maken van foto's en video's een goede camera vind ik hierbij belangrijk. De camera zal dan ook voornamelijk gebruikt worden met vakantie en festivals etc. Zelf heb ik tevens nog een systeemcamera, alleen voor de momenten dat ik deze niet mee wil is het fijn dat de smartphone nog enigszins bruikbaar en acceptabel materiaal kan schieten
  • TomTom navigatie op de smartphone wordt zeer regelmatig gebruikt
  • Apps zoals Spotify, Whatsapp, Facebook etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al wat rondgekeken en ben al enkele toestellen tegen gekomen. De iPhone 7 lijkt mij een fijn toestel, zeker in combinatie met mijn Macbook en iPad. Zelf twijfel ik of het nog slim is om een nieuwe iPhone te komen, aangezien er meestal rond september nieuwe iPhone's komen. Verder ben ik nog de OnePlus 5 tegengekomen, hierbij lees ik nog enigszins wisselende verhalen. Qua merk wil ik liever geen Samsung weer i.v.m. eerdere slechte ervaringen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie mij één van bovenstaande toestellen kunnen aanraden of misschien wel een compleet ander toestel?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Volgens mij heeft Apple nu een inruil actie met korting op een iPhone 7 tot 315 Euro.

Je kunt idd ook wachten tot ongeveer oktober dat de iPhone 7S en 8 uit komen.

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-11 09:47
-

[ Voor 100% gewijzigd door Max2000 op 19-07-2017 20:48 . Reden: Sorry, leesfoutje ]

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
Oneplus 5 is zeker een mooi toestel! De geruchten / problemen die langs komen zijn allemaal van reddit afgehaald en ja dan weet je het wel.. Op reddit maken ze altijd van een mug een olifant. Heb je nog vragen, opmerkingen/twijfels aan dit toestel, feel free to ask :)

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
swhnld schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:41:
Volgens mij heeft Apple nu een inruil actie met korting op een iPhone 7 tot 315 Euro.

Je kunt idd ook wachten tot ongeveer oktober dat de iPhone 7S en 8 uit komen.
Als je al een Ipad / Macbook hebt is een Iphone echt ideaal :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Door al het marketing geweld en de slecht ontvangen voorganger vind ik de LG G6 echt een toestel dat snel over het hoofd wordt gezien. Voor de prijs , krijg je echt veel bang for the buck. Alternatief zijn er nog de huawei P10 of zijn goedkope dubbelganer Honor 9.
Pagina: 1