Ik zoek een?
Een paar dagen geleden heb ik helaas mijn Sony Xperia X buiten op de tegels laten vallen. Mijn hele scherm is nu voor de helft gebroken helaas. Nu gebruik ik tijdelijk mijn oude Samsung Galaxy S5, echter werkt deze niet zo vlot meer als gehoopt. Er moet dus een nieuw toestel komen.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer rond de €650 maximaal uitgeven aan een nieuw toestel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het toestel zal voornamelijk gebruikt worden voor:
Zelf heb ik al wat rondgekeken en ben al enkele toestellen tegen gekomen. De iPhone 7 lijkt mij een fijn toestel, zeker in combinatie met mijn Macbook en iPad. Zelf twijfel ik of het nog slim is om een nieuwe iPhone te komen, aangezien er meestal rond september nieuwe iPhone's komen. Verder ben ik nog de OnePlus 5 tegengekomen, hierbij lees ik nog enigszins wisselende verhalen. Qua merk wil ik liever geen Samsung weer i.v.m. eerdere slechte ervaringen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie mij één van bovenstaande toestellen kunnen aanraden of misschien wel een compleet ander toestel?
Een paar dagen geleden heb ik helaas mijn Sony Xperia X buiten op de tegels laten vallen. Mijn hele scherm is nu voor de helft gebroken helaas. Nu gebruik ik tijdelijk mijn oude Samsung Galaxy S5, echter werkt deze niet zo vlot meer als gehoopt. Er moet dus een nieuw toestel komen.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer rond de €650 maximaal uitgeven aan een nieuw toestel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het toestel zal voornamelijk gebruikt worden voor:
- Het maken van foto's en video's een goede camera vind ik hierbij belangrijk. De camera zal dan ook voornamelijk gebruikt worden met vakantie en festivals etc. Zelf heb ik tevens nog een systeemcamera, alleen voor de momenten dat ik deze niet mee wil is het fijn dat de smartphone nog enigszins bruikbaar en acceptabel materiaal kan schieten
- TomTom navigatie op de smartphone wordt zeer regelmatig gebruikt
- Apps zoals Spotify, Whatsapp, Facebook etc.
Zelf heb ik al wat rondgekeken en ben al enkele toestellen tegen gekomen. De iPhone 7 lijkt mij een fijn toestel, zeker in combinatie met mijn Macbook en iPad. Zelf twijfel ik of het nog slim is om een nieuwe iPhone te komen, aangezien er meestal rond september nieuwe iPhone's komen. Verder ben ik nog de OnePlus 5 tegengekomen, hierbij lees ik nog enigszins wisselende verhalen. Qua merk wil ik liever geen Samsung weer i.v.m. eerdere slechte ervaringen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie mij één van bovenstaande toestellen kunnen aanraden of misschien wel een compleet ander toestel?