Ik ben dus op zoek naar een laptop die bijna 24/7 aan zal staan, en gebruikt wordt als media server (plex), video's converteren is andere hoofdtaak, huidige laptop met een i3 blaast gewoon te heet, is er gewoon niet voor gemaakt I know. Voor de rest veel dldn, streamen. Vereisten zijn, full hd, ips lcd, minstens 1TB hdd, SSD extra is welkom (maar aangezien deze laptop gewoon vaak blijft opstaan, misschien onnodig duur?)
Het bedrag dat ik er max aan zou willen spenderen ligt ergens rond de 1000 euro
Laptop is niet bedoeld om veel mee te nemen buitenshuis
Qua merken zit ik echt wel vast, ligt zoveel uiteen als je reviews leest, lenovo en acer lijken mij te mijden merken? Mijn huidige laptop is een ASUS, de hdd is moeten vervangen, beter zonder al die bijgeleverde rommel
waar ik laatste tijd vooral tussen aan het zoeken ben zijn asus, hp en msi, inderdaad de duurdere merken blijkbaar, maar is een medion of lenovo zoveel slechter voor mijn doeleinden? Video's bewerken en echt je laptop intensief laten draaien voor videobewerking, dld, server vergt dit evenveel als zware games spelen, is een i5 processor voldoende, wat met de videokaart? Nog wat vragen zoals je ziet
Het bedrag dat ik er max aan zou willen spenderen ligt ergens rond de 1000 euro
Laptop is niet bedoeld om veel mee te nemen buitenshuis
Qua merken zit ik echt wel vast, ligt zoveel uiteen als je reviews leest, lenovo en acer lijken mij te mijden merken? Mijn huidige laptop is een ASUS, de hdd is moeten vervangen, beter zonder al die bijgeleverde rommel
[ Voor 16% gewijzigd door UmbraVitae op 20-07-2017 19:12 ]