schulden bij apple en paypal toegevoegd maar gebeurt niets

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 947787

Topicstarter
Hallo ik heb een vraag en ik hoop dat jullie daarop antwoord kunnen geven.

Ik heb mijn PayPal account gekoppeld aan mijn Apple id zodat ik dingen kon kopen, ik had dus een paar dingen gekocht maar ik kreeg uiteindelijk de melding dat ik mijn betaal gegevens moest controleren ik kreeg de melding elke keer zelfs bij gratis apps, daardoor ging ik zoeken wat er aan de hand was ik ging naar mijn account op iTunes en zag dat ik 20 euro verschuldigd was aan Apple, ik wist niet hoe dat kon want ik had gewoon nog geld op mijn coöperatieve bankrekening dus er zou geen probleem moeten zijn.
Kan iemand mij helpen want het is zeer frustrerend om geen apps te kunnen updaten noch te kunnen downloaden.

Ik gebruik:
Macbook Air 2013 13" OSX High Sierra (10.13 beta 2)
Iphone 6s Ios 10.3.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
-Ik heb mijn PayPal account uit mijn Apple id gehaald en er opnieuw ingezet.
-Ik heb gecontroleerd of mijn bank PayPal blokkeert of dat mijn bank niet gemachtigd is bij PayPal
(het zou heel raar zijn als dit het was want ik heb eerdere aankopen gedaan die perfect waren)
-Ik heb gekeken of apple was geblokkeerd bij PayPal vooruit betalingen

Als je niks van mijn vraag snapt
Ik heb mijn PayPal account toegevoegd aan mijn apple account, toen heb ik wat gekocht daarna kreeg ik schulden omdat apple het bedrag niet had gekregen. APPLE HEEFT MIJN PAYPAL MAAR HAALT NIET HET SCHULDEN BEDRAG ER VANAF :(

M.V.G
Andy, Belzen van

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Log eens in bij Paypal, waarschijnlijk moet je daar iets accorderen.

ps: Graag niet in all-caps typen, daar kunnen onze tere Tweaker zieltjes niet zo goed tegen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Al eens contact gezocht met Apple?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gekkenhuis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:12:
Log eens in bij Paypal, waarschijnlijk moet je daar iets accorderen.

ps: Graag niet in all-caps typen, daar kunnen onze tere Tweaker zieltjes niet zo goed tegen.
Dank je voor je antwoord, maar waar zou ik dat moeten vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:54:
Al eens contact gezocht met Apple?
Nog niet ik dacht voor ik dat ga doen eventjes hier langs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 947787 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Dank je voor je antwoord, maar waar zou ik dat moeten vinden
Nofi maar als je de site van PayPal niet kan doorgronden, moet je dan wel beschikken over digitale betaalmiddelen die je, blijkbaar, niet onder controle hebt? Als je inlogt, zal je minstens een notificatie/message hebben over (betwiste) betalingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

offtopic:
Je hoeft binnen Paypal helemaal niks te accoderen. Heb paypal voor o.a. Steam en andere services maar nooit moeten aangeven dat deze toestemming nodig hebben. Bij iedere transactie krijg ik netjes een bericht 9e-mail) dat PayPal een bedrag gaat incasseren bij mijn bank.

Maar nu @Anoniem: 947787, moet je niet gewoon in de iTunes shop (website) de schuld aan een winkelwagentje ofzo toevoegen en dan gewoon "betalen" klikken?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wim-Bart schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:57:
offtopic:
Je hoeft binnen Paypal helemaal niks te accoderen. Heb paypal voor o.a. Steam en andere services maar nooit moeten aangeven dat deze toestemming nodig hebben. Bij iedere transactie krijg ik netjes een bericht 9e-mail) dat PayPal een bedrag gaat incasseren bij mijn bank.

Maar nu @Anoniem: 947787, moet je niet gewoon in de iTunes shop (website) de schuld aan een winkelwagentje ofzo toevoegen en dan gewoon "betalen" klikken?
Het accorderen is inderdaad onderdeel van het opzetten van PayPal als payment provider. Je geeft dus wel vooraf toestemming maar dat doe je via het proces binnen IOS, je hoeft dat niet apart nog via PayPal te regelen.

@Anoniem: 947787 Als ik bij Apple support kijk heb je wel een creditcard nodig.
"PayPal (vereist een creditcard als een gekoppelde betaalmethode)"

Heb jij wel een creditcard gekoppeld of enkel een bankrekening?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 13:19
Als PayPal het niet van je rekening wilt halen, om wat voor reden dan ook, dan kun je ook zelf geld storten op je PayPal account. Dit kan gewoon met iDeal en dan kun je in ieder geval je 'schuld' bij Apple betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Tsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:05:
[...]

Het accorderen is inderdaad onderdeel van het opzetten van PayPal als payment provider. Je geeft dus wel vooraf toestemming maar dat doe je via het proces binnen IOS, je hoeft dat niet apart nog via PayPal te regelen.

Ik heb geen CC gekoppeld aan Paypal en dat werkt prima. En moet ik een CC koppelen dan moet ik op zoek naar een andere betaalmethode, want ik heb geen CC :-)

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wim-Bart schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb geen CC gekoppeld aan Paypal en dat werkt prima. En moet ik een CC koppelen dan moet ik op zoek naar een andere betaalmethode, want ik heb geen CC :-)
Dan is de Apple support niet bepaald actueel :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:05:
[...]

Alleen een bankrekening want paypal vereist dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The_Ghost16 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:05:
Als PayPal het niet van je rekening wilt halen, om wat voor reden dan ook, dan kun je ook zelf geld storten op je PayPal account. Dit kan gewoon met iDeal en dan kun je in ieder geval je 'schuld' bij Apple betalen.
dus als ik nu mijn paypal saldo zou verhogen met 20 euro zou de schuld betaalt moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wim-Bart schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:57:
offtopic:

was het maar zo makelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Anoniem: 947787: als je als laatste een bericht hebt geplaatst, en je wilt iets toevoegen, gebruik dan de 'Wijzig' knop :) Iedere keer een nieuw bericht plaatsen is nogal irritant en schopt het topic onnodig vaak omhoog.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb je al wel met Apple gesproken? Dat zie ik zo 1.2.3. niet terug namelijk en zou toch de eerste stap moeten zijn lijkt mij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:05
3 comments van ts onder elkaar...
lees t beleid even door aub.

en hoe erg is t om bij apple een schuld te hebben staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 521621

Ik ga ervan uit dat je bankrekening goed gekoppeld met PayPal, en dit dus niet het probeem is.

Het volgende Apple Support artikel gaat volgens mij over jouw situatie. Lees het goed door. Als je er niet uitkomt, gebruik dan de contactopties die je worden aangeboden.

Mocht je zelf toch nog een poging willen wagen, dan volgt hier mijn suggestie:
* Koppel PayPal los van je Apple ID en verwijder de autorisatie van Apple uit je PayPal account.
* Koop een iTunes cadeaukaart die meer dan toereikend is om je 'schuld' te kunnen verrekenen en wissel de cadeaukaart in.
* Koppel je PayPal weer aan je Apple ID.

Als je nu een nieuwe aankoop doet, zal eerst je iTunes tegoed opgebruikt worden, pas als dit nul is, wordt PayPal gebruikt.

@JWL92 Je zou er goed aan doen zelf het beleid te (her)raadplegen. Dit soort reacties hoor jij namelijk niet te plaatsen. Lekker aankaarten bij een mod en geen niet-inhoudelijke reacties plaatsen. Overigens had een mod ts al gewezen op de mogelijkheid om een reactie achteraf te wijzigen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 521621 op 21-07-2017 11:14 ]

Pagina: 1