Gaming PC bouwen van 2ehands onderdelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieczniuk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-06 22:43
Goededag,

Ter introductie, ik ben niet heel lang lid van deze community dus ik hoop op informatieve feedback van de mensen die hier al bekend zijn.

Ik bekijk regelmatig de Vraag&Aanbod pagina en ik lijkt me leuk om van andere tweekers, 2ehands onderdelen op te kopen en daarmee complete PC's bouwen voor gamers die wat krap zitten qua budget.

Mijn vraag is: Zijn er überhaupt mensen die in zo'n 2ehands PC geïnteresseerd zijn ? Ik wil er niet perse veel winst op te maken. Ik zoek meer een manier om iets nuttig met mijn vrije tijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:03
Vast. Maar de meeste tweakers kunnen dat zelf ook doen. En de meeste tweakers weten de prijzen wel zo ongeveer dus de kans is groot dat je er geen winst op maakt of zelfs geld op toe moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
Ik heb wel vaak heel goedkoop oude pc's flink kunnen upgraden met top onderdelen van hun generatie.
Vaak van weggegooide pc's.
Leuk om te doen.

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er zijn op vraag en aanbod ook mensen die hun diensten aanbieden, zoals het in elkaar zetten van PC's voor anderen. :) Lijkt me dat dat ook iets is wat jij zou willen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieczniuk
@.Maarten Daar ben ik dus bang voor, ik wil liver niet investeren als ik niet weet of ik het kwijt kan.
@SCS2 Dat lijkt mij dus ook. Maar ik heb er al een dus ik hoef er geen bij.
@CH40S Eigenlijk wel, maar het liefst zoek ik ook zelf de componenten. Dat was het oorspronkelijk idee.

[ Voor 74% gewijzigd door Mieczniuk op 19-07-2017 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieczniuk
SCS2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:35:
Ik heb wel vaak heel goedkoop oude pc's flink kunnen upgraden met top onderdelen van hun generatie.
Vaak van weggegooide pc's.
Leuk om te doen.
Maar heb je ze ook vervolgens weer kunnen doorverkopen ?
Pagina: 1