Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nancy43
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-12-2023
Wie kan me helpen. Ik zit al maanden met een probleem met mijn toestel samsumg j5.
Ik kan niks erop zetten, messenger of iets van de playstore. Ik heb alleen whatsapp, meer kan niet.Dan geeft hij aan dat mijn opslag vol is. Ik heb alle foto's al op de sd kaart overgezet. Weet iemand hoe dit kan en wat ik ertegen kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zou eerst eens controleren of het interne opslag ook daadwerkelijk vol is(instellingen - opslag) Zo ja, dan deze eerst opschonen en eventuele, overbodige apps verwijderen. En de browser cache legen.

Wanneer er nog voldoende ruimte aanwezig is, dan zou je de cache nog kunnen legen.(in recovery mode)

Toestel uitzetten. Herstarten door power + volume up + home ingedrukt houden. Vervolgens met volume down naar "cache partitie legen" (wipe cache partition) scrollen en bevestigen met de power knop. En vervolgens het toestel herstarten.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nancy43
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-12-2023
Dit heb ik al gedaan...opslag is ook vol.
En cache heb ik gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Als je toestel Android 6 of hoger draait kan je eens kijken naar "adaptive storage".
Dan kan je de sd card mee laten tellen met het interne geheugen, zodat (nieuwe) apps automatisch de sd gebruiken als installatie en opslag medium. Je vind die instellingen onder het kopje "opslag-sd kaart-formatteren als intern geheugen" of iets in die geest.
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Sommige fabrikanten hebben de optie (expres) eruit gesloopt, dan zal je wat uitgebreider aan de slag moeten.
https://forum.xda-develop...card-to-internal-t3583875

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 21-07-2017 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.Eikelboom
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-08-2024
Als je het echt niet voor elkaar krijgt kan je altijd je systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dan is hij weer net zo als toen u heb kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 954697

als ik het toestel terug zet in fabrieksinstellingen,ben ik dan alles kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
@ p.maas

Je hebt zojuist een account aangemaakt om een vraag te stellen in het topic van iemand anders?

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.Eikelboom
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-08-2024
Anoniem: 954697 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:58:
als ik het toestel terug zet in fabrieksinstellingen,ben ik dan alles kwijt?
Ja alles wat je er zelf op hebt gezet.
Pagina: 1