Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Doen of niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil deze laptop graag aanschaffen, mooie I7 7th generation processor en 16GB RAM en een SSD 500+ GB. De laptop kost 1098 maar ik krijg studentenkorting waardoor de prijs word verlaagd naar 980.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil hem gebruiken voor mijn ICT opleiding, ik weet nog niet met welke programma's ik moet gaan werken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Linkje van de laptop :

http://m.dell.com/mt/www....ron-15-5578-2-in-1-laptop

Dell inspiron 15 inch 5000 2 in 1
...

Alle reacties

• JaiVer
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-11 20:10
kan je niet echt helpen maar toch een vraag.

zelf ben ik ook nog opzoek naar een laptop om aan mijn opleiding te beginnen volgend jaar
en daarbij heb ik ook mn oog laten vallen op die dell inspiron. maar waar vind je die korting die je
krijgt als student?

Verwijderd

Topicstarter
JaiVer schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:17:
kan je niet echt helpen maar toch een vraag.

zelf ben ik ook nog opzoek naar een laptop om aan mijn opleiding te beginnen volgend jaar
en daarbij heb ik ook mn oog laten vallen op die dell inspiron. maar waar vind je die korting die je
krijgt als student?
Sorry geen studentenkorting maar een korting die geld tot 23 juli kortingscode : SAVE10

ik heb een tijdje onderzocht maar een i7 met 16gb ram voor zon prijs lijkt me een mooie aanbod..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je bent nu al 3 weken meerdere topics aan het openen die allemaal niet voorzien zijn van de verplichte informatie in de topicstart.

Ik denk persoonlijk dat het tijd is dat je dat wel gaat doen; hoe kan je een laptop aanschaffen als je niet weet wat je ermee gaat doen?

a) Bel de opleiding en vraag de specs op voor een goede laptop
b) Kijk of er laptops zijn binnen budget die aan die specs voldoen
c) Vergelijk de laptops zelf op verschillen/overeenkomsten
d) Maak een goede topicstart met info uit a t/m c en specifieke vragen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02
Doen

Memento mori