Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC - 1100/1200 eur - check

Pagina: 1
Acties:

• Ozfo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 13:38
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gaming, games als "Ark, PBUG, LoL, CS GO".

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hier 1100/1200 euro aan uitgeven, puur voor de computer zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal op 1080p gaan gamen dus een extreme videokaart zal een overkill zijn.
Daarom zal ik voor een GTX 1060 gaan, ik heb voor het lijstje even een willekeurige kaart gekozen van 350 euro.
Dit zal waarschijnlijk iets goedkoper uitkomen maar hier hoeft geen rekening mee worden gehouden.
Als laatste wil ik waarschijnlijk alleen een SSD gaan gebruiken, daarom heeft mijn voorkeur daarbij om een 512 GB variant te gebruiken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur zal uitgaan voor een Ryzen PC i.c.m. een GTX 1060, verder lijkt 16 GB Ram me wel prima en een degelijke voeding.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goedkoop in gebruik en weinig geluid is natuurlijk altijd mooi maar is geen must.

Ga je overklokken?
Overklokken zal wel een doel zijn maar in het begin zal dat minimaal zijn, ik zal het voor nu bij de boxed koeler houden en zal eens moeten uitzoeken tot hoever ik daarmee veilig kan overklokken.
Als ik hoger wil zal er uiteraard een andere koeler worden aangeschaft dus voor nu is het n.v.t.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me nog wat tips kunnen geven voor mijn build en of jullie wellicht nog issues zien.
Nog een kleine twijfel die ik zelf heb is het moederbord, deze variant schijnt beter te zijn qua geluid en heeft een ingebouwde kermis.
Zou dit het nou waard zjin of kan ik beter alsnog een goedkopere kopen?
Ik vind een window case mooi maar er hoeft niet perse een lampjes parade te zijn, dat heeft niet echt waarde voor me.

Alvast bedankt voor eventuele feedback! :)

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 213,95€ 213,95
1Gigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 113,95€ 113,95
1Asus GeForce GTX 1060 OC 6GB (9 Gbps)€ 349,-€ 349,-
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 23,95€ 23,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 145,95€ 145,95
1Corsair RM550x Zwart€ 91,95€ 91,95
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 151,-€ 151,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.155,70

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb dat bordje zelf en de RGB onzin gewoon uit gezet. :+
Toen ik deze kocht was er nog een MSI PC Mate, en ik wou minstens zeven USB poorten en 7.1 audio dus er was geen andere optie. Wil je wat besparen dan zou ik de MSI pakken. Qua audio heb je denk ik ook een behoorlijke speakerset nodig om het verschil echt te horen.

Wat wel relevant is, is dat ik dat setje RAM op 3200mhz heb gekregen, en dat schijnt bij de MSI PC Mate nog lastig te zijn, als het niet onmogelijk is. Je kan ook wat besparen en voor 3000mhz gaan, dat werkt onderhand wel voor de meeste bordjes. Voor de rest gewoon een goede build. Misschien kan je nog kijken naar een RX580 nu ze langzaam weer opduiken. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SHiNeye
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-11 10:53
Als je de videokaart maar niet bij Whinkel besteld, die gasten liegen gewoon over de levertijd.

Verder: Prima build

• Stefan44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-04 20:44
Op Amazon.fr kun je op dit moment een EVGA GeForce GTX1060 Superclocked 6G voor €245 krijgen.(Weet niet of ik de link hier mag plaatsen). In ieder geval een extreem goede deal. Mocht je zeker weten een 1060 te willen, zou ik toeslaan zolang het nog kan.

Edit: levertijd is wel 2 tot 4 weken. Verder krijg je er Rocket League gratis bij.

[ Voor 14% gewijzigd door Stefan44 op 19-07-2017 15:03 ]