Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

AMD Radeon drivers updaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TJ Lock
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-11-2020
Mijn vraag:

Sinds een maand werkt het automatisch updaten van mijn drivers niet meer.

Hoe kan ik dit fixen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Radeon RX580

Radeon Crimson Relive 17.7.1

Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
...

Ik doe dit altijd handmatig of met de AMD Radeon auto detect software. Normaliter is dit een kwestie van 5 minuten en het is klaar. Tijdens de installatie gaat het scherm 1 seconde op zwart en vervolgens is de installatie gereed.

De laatste tijd loopt het iets anders. Ik volg dezelfde stappen, maar tegen het einde van de installatie gaat het scherm op zwart (geen signaal meer) en blijft zwart. Computer draait nog gewoon maar ik kan dus niks. Vervolgens moet ik hem handmatig rebooten.

Ik heb het zowel via de auto update software als handmatig de drivers download geprobeerd, niks werkt.

Het opstarten van de AMD software lukt ook niet omdat hij zegt dat er geen AMD Drivers geïnstalleerd zijn, of niet goed werken.

Opnieuw installeren van de drivers of de auto detect software lukt niet.

Ik krijg de volgende error:

"C:\Windows\SYSTEM32\atiadlxx.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning. Foutstatus 0xc000012f

Alle reacties

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 19:32
Ik adviseer je om je huidige drivers te deinstalleren met DDU (Display Driver Uninstaller).Met die automatische updates blijven er soms nog wat dingen achter en DDU schoont dat op. En daarna de laatste drivers handmatig downloaden en installeren.