Ik heb een wireless bridge connectie tussen 2 routers van de ene kant van het huis naar de andere. Internet connectie werkt prima, ik kan ook alle routers benaderen (behalve 1 die nu compleet 'onzichtbaar' is), maar wanneer ik bijvoorbeeld een film wil sharen of steam in home streaming wil gebruiken, dan zijn de pc's onzichtbaar als ze over de wireless bridge connectie zijn gegaan.
Waar moet ik nu zoeken om dit op te lossen?
De hardware is:
Ziggo router, fungeert als DHCP server, heeft geen wifi actief. Hier zit bedraad een WD TV Live aan vast.
Bedraad gaat deze naar een Netgear R7000 Nighthawk die geen DHCP server heeft en waarbij wifi actief is.
Wireless wordt de verbinding verder gezet naar een TPLink router met OpenWRT. Deze router is ingesteld via een Youtube guide en is niet meer benaderbaar om settings te veranderen. Hier hangen PC's en consoles aan.
De gebruikte Youtube video:
YouTube: How to set up openwrt to be a wireless receiver [Bridge] with Relayd
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik het nu verder moet zoeken, heeft iemand een tip?
Waar moet ik nu zoeken om dit op te lossen?
De hardware is:
Ziggo router, fungeert als DHCP server, heeft geen wifi actief. Hier zit bedraad een WD TV Live aan vast.
Bedraad gaat deze naar een Netgear R7000 Nighthawk die geen DHCP server heeft en waarbij wifi actief is.
Wireless wordt de verbinding verder gezet naar een TPLink router met OpenWRT. Deze router is ingesteld via een Youtube guide en is niet meer benaderbaar om settings te veranderen. Hier hangen PC's en consoles aan.
De gebruikte Youtube video:
YouTube: How to set up openwrt to be a wireless receiver [Bridge] with Relayd
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik het nu verder moet zoeken, heeft iemand een tip?