Trilmotor iPhone SE blijft aanstaan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Gister heb ik hardgelopen met mijn Iphone SE in mijn broekzak om muziek te luisteren. Thuis was ik op mijn iphone aan het typen en toen sloeg opeens de trilmotor aan. Ik heb de telefoon uit gezet en weer aan gezet. Zodra de telefoon weer aan was begon de telefoon meteen weer te trillen. Ook een reset mocht niet baten. Nu is mijn theorie dat er zweet in de telefoon is doorgedrongen en mogelijk kortsluiting heeft veroorzaakt. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen? Heeft iemand dit al eerder gehad?

Alvast bedankt,

Tweez

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-07-2017 20:50)

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Soft reset al geprobeerd?
De powerknop en de homeknop tegelijk indrukken totdat je het Apple-logo ziet.

Edit: of bedoel je met een reset dat je de iPhone al terug naar fabrieksinstellingen hebt gezet?

[ Voor 32% gewijzigd door Naendeau op 19-07-2017 10:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Soft reset al geprobeerd?
De powerknop en de homeknop tegelijk indrukken totdat je het Apple-logo ziet.

Edit: of bedoel je met een reset dat je de iPhone al terug naar fabrieksinstellingen hebt gezet?

[ Voor 32% gewijzigd door Naendeau op 19-07-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die soft-reset al gedaan. Ik heb de telefoon nog niet naar fabrieksinstellingen gezet. Maar hoop dit te vermeiden zoals je waarschijnlijk wel begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topictitel wat verduidelijkt van "Trilmotor standje infinity" naar "Trilmotor iPhone SE blijft aanstaan" :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem de hele dag uit gehad en nu net opgestart. Gelukkig trilt hij niet meer. Weet niet wat het was maar dank voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Volgende keer zet je trillen uit in je instellingen. tel uit en weer aan, en dan naar wens weer instellen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:36

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

iHpone was in vrouw plezier modus blijven staan :+

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1