Google maps internetbundel buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik wil binnenkort door Duitsland heen reizen met google maps op mijn iPhone. wordt er internet gebruikt op de achtergrond bij de app? gaat het van je bundel af ? iemand enig idee ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zolang je de regio niet offline download, dan ja, wordt het gebruikt (overigens gewoon de eerste hit in Google).

https://support.google.co...ENIE.Platform%3DiOS&hl=en

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja en ja, de rit van nl naar Kroatië kan geheel binnen de EU bundel, dan moet Duitsland zeker lukken. (Controleer de voorwaarden van je mobiele provider)

Google maps haalt ook verkeersgegevens op :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vorkie op 19-07-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:36

timovd

Voorsprong door techniek

Internetten binnen EU gaat sinds kort van je normale bundel af. Het is wel aan te raden dat je de specifieke regio alvast downloadt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
lennox-06 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:36:
ik wil binnenkort door Duitsland heen reizen met google maps op mijn iPhone. wordt er internet gebruikt op de achtergrond bij de app? gaat het van je bundel af ? iemand enig idee ?
Zoals Slavy al zei.
Je kan inderdaad je regio offline zetten. Dan kun je de kaart op je wifi opslaan en daarna gebruiken zonder internet.

Maar je weet dat je nu gewoon kan data-roamen zonder extra kosten?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Slavy Niet helemaal; er zijn voorbeelden bekend waar mensen overige diensten van Google niet uitzetten zoals weersvoorspellingen of file-info en dan wordt er alsnog data gebruikt om dit binnen te halen (of te pushen). Ook POI's en andere zaken die realtime kunnen worden geupdate kosten data uit de bundel.

De vraagstelling is sowieso beetje wollig; als ik internet gebruik (buitenland), gaat dat van de bundel af... Neem toch aan dat de telco deze informatie allang had kunnen geven na het bellen met 1200?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 18:28
Zoals hier al meermaals gezegd kun je roamen in de EU. En als je Google niet vertrouwt zijn er nog altijd alternatieven. Je hebt ook Maps (Kaarten) van IOS zelf. Ik gebruik(te) zelf in 't buitenland GPS Nav en dat ging altijd goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:34:
Zoals hier al meermaals gezegd kun je roamen in de EU. En als je Google niet vertrouwt zijn er nog altijd alternatieven. Je hebt ook Maps (Kaarten) van IOS zelf. Ik gebruik(te) zelf in 't buitenland GPS Nav en dat ging altijd goed tot nu toe.
is de kaart van ios zelf offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

lennox-06 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:27:
[...]

Nee.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

lennox-06 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:27:
[...]

Zoals gezegd: nee, maar dit kun je toch online ook vinden.

Zet je telefoon in flight mode en open de Apps. Dan zie je vanzelf wat je beschikbaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

3i is niet bepaald de goede plek voor dit soort vragen, hiervoor kun je beter terecht bij je telecomprovider. Daarnaast zijn de antwoorden op je vragen met een eenvoudige zoekopdracht ook makkelijk zelf te vinden. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.