Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik ben voor mijn dochter opzoek naar een abonnement/prepaid, waarbij je niet buiten je bundel kan bellen?
Echter het liefst met de optie dat je nog een aantal nummers op kan geven waarna ze wel altijd kan blijven bellen.

Hetgeen wat het dichtstbij komt is Hollandsnieuwe, eenmaal de bundel op, dan moet je eerst weer opwaarderen en maandelijks krijgt ze automatisch haar bundel aangevuld. Op zich is dit prima, maar het liefst had ik gehad dat ze ons (de ouders en eventueel opa en oma) ook buiten de bundel nog kan bellen.

Een onbeperkt bellen abonnement met geen/kleine databundel is ook goed, maar opnieuw mogen er geen kosten gemaakt kunnen worden buiten de bundel en daardoor vallen volgens mij alle onbeperkt bellen abonnementen af? Of heb ik er 1 over het hoofd gezien? Het liefst zitten we ronde 10 p/mnd maar max 15.

Iemand nog tips?
Alvast bedankt.

[update]
Op advies hier beneden hebben we voor simpel met belplafond.

[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 19-07-2017 10:11 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:57
Wat denk je van verantwoordelijkheid meegeveven aan je dochter ? :) Een abbo van Hollandsnieuwe is prima, is het op, dan is het op en wordt het volgende maand automatisch aangevuld. Je zal haar moeten aanleren om ten alle tijde 10 a 15 belminuten over te houden om in geval van nood te kunnen bellen naar ouders/opa/oma/whatever. Laat ook gelijk sms diensten en 0900 nummers blokkeren, die kunnen ook voor leuke extra kosten zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 17:12

BoAC

Memento mori

Wij geven kinderen beltegoed die niet verloopt (alleen bij T-Mobile?)
Is het op, moeten we het handmatig weer bij geven. Gaat vaak over maanden heen omdat ze zo weinig bellen (16, 14 en 12 jaar) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:57
Simpel heeft trouwens ook een abbonnement met een belplafond. En daar kan je dus wel uitzonderingen instellen dat als ondanks het belplafond is bereikt er toch nog naar vooraf ingestelde nummers gebeld kan worden. --> https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-09 10:48
https://www.tele2.nl/shop...oice=onbeperkt&binding=24

1 gb onbeperkt bellen/sms?

( Let op je hebt een 4g geschikt toestel nodig bij tele2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:11
Ik heb Simpel afgesloten. Dit werkt tot op heden prima. Je kan een plafond instellen en daarnaast een paar nummers die altijd gebeld mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 17:03
jan groen schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:38:
Ik heb Simpel afgesloten. Dit werkt tot op heden prima. Je kan een plafond instellen en daarnaast een paar nummers die altijd gebeld mogen worden.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Galaxis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:27:
Wat denk je van verantwoordelijkheid meegeveven aan je dochter ? :)
Natuurlijk geven we haar mee dat ze er verantwoordelijk mee om moet gaan.
Echter waarom meer risico lopen? Je hebt tegenwoordig op zoveel manieren oplichting, dat ik niet vind dat je een kind van 10 die verantwoordelijkheid volledig kan geven.

Normaal had ik haar ook nog helemaal geen mobieltje gegeven, echter omdat we binnenkort gaan verhuizen en dit voor haar een manier is om met haar oude vriendjes en vriendinnetjes in contact te blijven, doen we het toch maar wel. Daarnaast vinden we het ook wel prettig dat ze een telefoon heeft, omdat ze vanuit het nieuwe huis een stuk verder naar school moet fietsen.

Aan alle andere bedankt voor de tips.. We gaan eens verder informeren bij simpel :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 21:31
Als je zelf T-Mobile hebt, kun je bijvoorbeeld T-Mobile PrePaid nemen met T-Mobile Samen. Dan kan je kind gratis bellen naar de mensen in de T-Mobile Samen groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Simpel zou ik inderdaad ook aanraden. Neem ook gewoon het goedkoopste abonnement, van 2,50, je kan het maandelijks aanpassen naar boven en beneden. Mocht het na één maand te weinig blijken, kan je nog altijd aanpassen naar boven.

Daarnaast is het mogelijk om via CashbackXL 20 euro terug te krijgen.
Pagina: 1