Toon posts:

Op zoek naar goede game-sites voor PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goede game sites voor de PC, als is het ook niet erg als ook het voor andere consoles is. Dat wil zeggen, games met een logische stuctuur (wel PC gescheiden van Playstation bijvoorbeeld), goed geschreven en nieuws em reviews apart. En niet ontelbare berichten met bijna 0 informatie (zie hieronder). Of een hele popi-jopie toon.

Tweakers voldoet aan bijna alle critera, maar is geen game-site. Al lees ik wel alle reviews en belangrijk nieuws over games op Tweakers.

Op dit moment lees ik veel Gamer.nl, maar dat is nogal warrig met 90% non-berichten. (Voorbeeld: foto van een telefoon die *misschie* over vrier maand verschijnt, maar er kan nog heel wat tussen komen en het is oook niet zeker dat hij ueberhaupt komt. Ook geen specs van de foon. Wat heb ik daar aan?) Bovendien word je doodgegooid met advertenties.

Ook lees ik Gamespot en dat is zo mogelijk nog erger. Nog meer reclame, berichten ook niet op chronologische volgorde en alweer heel veel non-berichten.

Wie kent er game-sites die wat serieuzer zijn en meer aan mijn wensen voldoen?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
ign.com ?
Hebben ook een groot youtube kanaal met veel info, tips, nieuwe games etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank. Ziet er inderdaad aardig uit.

Iemand nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 22:17
rockpapershotgun.com
shacknews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Kotaku is ook een goede.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:13
Power unlimited?

www.pu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:21
Gamer.nl
Insidegamer.com
PCgamer.com

etc.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1