Hallo ik ben ......
software en hardware die ik gebruik:
tp-link netwerkkaart(naam ben ik vergeten) acer OEM 400 watt voeding , acer standaard socket 775 moederbord , processor is een intel pentium e6600, 8 Gb ram geheugen(ddr3) ,en een wd blue 320 Gb harde schijf samen met lubuntu 17.04 64 bits.
Wat heb ik al geprobeerd:
32 bits geüpgrade naar 64 bits
en trouwens mijn best gedaan maar wie kan mij hier helpen?
en ik ben .. jaar (bijna ..) ik heb op mijn kamer staat een mini pc met daarop lubuntu geïnstalleerd en ik heb geen internet. tijdens de installatie moest ik blijven wachten totdat er een draadloos netwerk genaamd ICIDU beschikbaar was. Dat kwam er niet en ik ging verder met de installatie. Ik probeerde erna om ICIDU werkend te krijgen maar er stonden plots van die ingewikkelde dingen Ssid bssid enz... er stonden eerder Windows 7 service pack 1 en Ubuntu 14.04 op die computer maar ik wou de nieuwe lubuntu uittesten eigenlijk vind ik het maar raar dat ik geen internet krijg op lubuntu 17.04 en op Ubuntu 14.04 wel.
software en hardware die ik gebruik:
tp-link netwerkkaart(naam ben ik vergeten) acer OEM 400 watt voeding , acer standaard socket 775 moederbord , processor is een intel pentium e6600, 8 Gb ram geheugen(ddr3) ,en een wd blue 320 Gb harde schijf samen met lubuntu 17.04 64 bits.
Wat heb ik al geprobeerd:
32 bits geüpgrade naar 64 bits
en trouwens mijn best gedaan maar wie kan mij hier helpen?