Ik zoek een goede oplossing voor het volgende:
Een centrale online mail oplossing waar ik al mijn externe mail accounts kan koppelen.
Dit klinkt misschien eenvoudig, maar de laatste tijd lijkt dit steeds lastiger.
Ik maak nu gebruik van outlook.com. Dat bevalt op zich prima. Je kunt externe accounts instellen (pop/smtp) om zo je externe mail op te halen.
Echter kun je tegenwoordig niet meer vanaf zo'n extern adres mailen via de originele smtp server. Als je nu via een extern account mailt dan komt er telkens het outlook.com adres te staan 'on behalf of' externe adres, omdat je via de outlook.com servers mailt en niet via je eigen smtp server.
Dit werkte vroeger wel goed, maar is schijnbaar aangepast.
Gmail heb ik vroeger gebruikt maar wil ik liever niet meer gebruiken.
Ik heb geen bezwaar tegen een betaalde oplossing.
Zelf een mailserver in elkaar knutselen zie ik niet zitten.
Zijn er nog andere oplossingen bekend, waarbij je externe smtp servers kan toevoegen?
Een centrale online mail oplossing waar ik al mijn externe mail accounts kan koppelen.
Dit klinkt misschien eenvoudig, maar de laatste tijd lijkt dit steeds lastiger.
Ik maak nu gebruik van outlook.com. Dat bevalt op zich prima. Je kunt externe accounts instellen (pop/smtp) om zo je externe mail op te halen.
Echter kun je tegenwoordig niet meer vanaf zo'n extern adres mailen via de originele smtp server. Als je nu via een extern account mailt dan komt er telkens het outlook.com adres te staan 'on behalf of' externe adres, omdat je via de outlook.com servers mailt en niet via je eigen smtp server.
Dit werkte vroeger wel goed, maar is schijnbaar aangepast.
Gmail heb ik vroeger gebruikt maar wil ik liever niet meer gebruiken.
Ik heb geen bezwaar tegen een betaalde oplossing.
Zelf een mailserver in elkaar knutselen zie ik niet zitten.
Zijn er nog andere oplossingen bekend, waarbij je externe smtp servers kan toevoegen?