Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Game PC aan het bouwen: advies & feedback nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in Full HD.
Een hoop oude games, maar ook nieuwere zoals bijvoorbeeld Football Manager 2017, Civ 6, Star Craft 2, Fall Out 4, Witcher 3.

Wat mag het systeem gaan kosten?
550 - 750 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Full HD monitor neem ik mee, net zoals muis/keyboard. Op dit moment ben ik van plan als videokaart een GeForce GTX 660 die ik al heb liggen er in te zetten. Later kan ik de videokaart upgraden wanneer deze wat beter geprijsd zijn De kast en alles dat er verder in gaat zal nieuw zijn.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor, videokaart, muis & keyboard.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag nieuwe spellen kunnen spelen die soepel lopen op normale of betere instellingen (dit hoeft zeker niet Ultra High te zijn).

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
- Is alles compatible is met elkaar?
- Er is een klein beetje financiele ruimte. Denk je dat je dit systeem beter kan maken door er een ander onderdeel in te stoppen? Ik hoor het graag!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4620 Boxed€ 100,-€ 100,-
1MSI H110M PRO-D€ 52,86€ 52,86
1Cooler Master Silencio 352€ 55,04€ 55,04
1Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2K2/16€ 139,-€ 139,-
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
1Samsung 850 EVO 500GB€ 155,-€ 155,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 552,90

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017 lijkt me een veel betere basis, zeker als je de GTX660 al hebt. En eventueel kan je zelfs uit de voeten met reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2017 waar je ook de GPU uithaalt en mogelijk een andere/goedkopere SSD in zet.

Ik ga hiermee wel redelijk je budget in; denk dat ik net over de helft uitkom met een beetje hoofdrekenen.

Met dien verstande; beide BBG-systemen zijn CPU-technisch een heel stuk krachtiger dan de genoemde G4620 en hebben hierdoor een langere levensduur (financieel / power) dan het lijstje uit jouw startpost.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof