Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in Full HD.
Een hoop oude games, maar ook nieuwere zoals bijvoorbeeld Football Manager 2017, Civ 6, Star Craft 2, Fall Out 4, Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
550 - 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Full HD monitor neem ik mee, net zoals muis/keyboard. Op dit moment ben ik van plan als videokaart een GeForce GTX 660 die ik al heb liggen er in te zetten. Later kan ik de videokaart upgraden wanneer deze wat beter geprijsd zijn De kast en alles dat er verder in gaat zal nieuw zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor, videokaart, muis & keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag nieuwe spellen kunnen spelen die soepel lopen op normale of betere instellingen (dit hoeft zeker niet Ultra High te zijn).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Is alles compatible is met elkaar?
- Er is een klein beetje financiele ruimte. Denk je dat je dit systeem beter kan maken door er een ander onderdeel in te stoppen? Ik hoor het graag!
Gamen in Full HD.
Een hoop oude games, maar ook nieuwere zoals bijvoorbeeld Football Manager 2017, Civ 6, Star Craft 2, Fall Out 4, Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
550 - 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Full HD monitor neem ik mee, net zoals muis/keyboard. Op dit moment ben ik van plan als videokaart een GeForce GTX 660 die ik al heb liggen er in te zetten. Later kan ik de videokaart upgraden wanneer deze wat beter geprijsd zijn De kast en alles dat er verder in gaat zal nieuw zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor, videokaart, muis & keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag nieuwe spellen kunnen spelen die soepel lopen op normale of betere instellingen (dit hoeft zeker niet Ultra High te zijn).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Is alles compatible is met elkaar?
- Er is een klein beetje financiele ruimte. Denk je dat je dit systeem beter kan maken door er een ander onderdeel in te stoppen? Ik hoor het graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4620 Boxed | € 100,- | € 100,- |
| 1 | MSI H110M PRO-D | € 52,86 | € 52,86 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 55,04 | € 55,04 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2K2/16 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 552,90 | |