Gmail ontvangt geen mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 16:02
Het is gelukkig alweer even geleden dat ik hier zelf een vraag moest stellen, maar ik wordt nu helemaal gek.
Sinds 2 juli ontvang ik op een gmail adres van mij geen enkel mailtje meer.

Dit mailadres stond op een drietal computers en mijn telefoon geconfigureerd (allemaal IMAP) en tot 2 juli werkte alles prima. Echter, als iemand (of ikzelf) nu een mailtje stuur naar dit adres komt er niets binnen. Ook krijgt de afzender de mail niet retour.

Wat heb ik al gedaan (in de volgorde waarop ik het heb getest):

- Gecontroleerd of er geen forward ingesteld: dit is niet het geval.

- Mailaccount op alle apparaten verwijdert (+ IMAP en POP uitgeschakeld via de webmail) zodat ik alleen via de webmail mail zou moeten ontvangen: geen effect, mail komt nog steeds niet aan.

- Een forward ingesteld naar een ander mailadres van mij: geen effect, mail komt nog nergens aan.

- Wachtwoord aangepast om zeker te weten dat de mail niet ergens anders nog op binnenkomt. Ook nu ontvang ik nog steeds niets via de webmail.

Mail versturen via de webmail (en voorheen ook via Windows 10 Mail zelf) gaat perfect en deze berichten komen ook netjes aan. Het is echt puur het ontvangen wat misgaat. De mail zou nu alleen op de webmail binnen moeten komen maar helaas. Ja, ook de spam box e.d. is gecontroleerd en ook hier staat de mail nergens. Ik heb geen idee waar ik verder zou kunnen/moeten zoeken, wie kan mij verder helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIt je opslagruimte niet gewoon helemaal vol op dat account? Vol is ook echt vol en dan komt er echt niets meer binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:27:
ZIt je opslagruimte niet gewoon helemaal vol op dat account? Vol is ook echt vol en dan komt er echt niets meer binnen...
Vergeten erbij te zetten, ik gebruik slechts 20 % van de opslagcapaciteit. Opslagruimte is dus het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 18:50

slaay

Natuurbeleven.com

En als je een mail verstuurt vanaf dat adres komt dat wel aan? Probeer dan vervolgens op dat mailtje te antwoorden en komt het dan wel aan?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Heb je misschien een 'regel' die e-mail onmiddellijk ontdoet van het label 'inbox' en dus archiveert: als je je mail zoekt, kun je de e-mail dan wel vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildy
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Gaat het hier eigenlijk om een normaal gmail adres of gebruik je een eigen domeinnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Arie- schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:52:
Heb je misschien een 'regel' die e-mail onmiddellijk ontdoet van het label 'inbox' en dus archiveert: als je je mail zoekt, kun je de e-mail dan wel vinden?
Ik vond op internet een stukje van iemand met hetzelfde probleem wat stelde dat ''a filter was rerouting all new mail to Gmail's All Mail ''folder (sometime knows as the Archive), effectively bypassing the Inbox''.

Ik zou als ik hem was sowieso eerst even googlen en settings checken alvorens een thread te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:28

3raser

⚜️ Premium member

8mile13 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:35:
[...]

Ik vond op internet een stukje van iemand met hetzelfde probleem wat stelde dat ''a filter was rerouting all new mail to Gmail's All Mail ''folder (sometime knows as the Archive), effectively bypassing the Inbox''.

Ik zou als ik hem was sowieso eerst even googlen en settings checken alvorens een thread te starten.
Klinkt logisch. Maar de TS zegt: "Ja, ook de spam box e.d. is gecontroleerd en ook hier staat de mail nergens."
Dan verwacht je toch dat de archive map ook wel even bekeken is?
Hoe dan ook, als TS even reageert dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Late reactie, maar ik was een paar dagen weg helaas.

De mail wordt inderdaad niet automatisch gearchiveerd. Onder alle berichten staan ook de berichten maar tot en met 2 juli en de archiefmap is leeg.

Iemand nog een idee, want ik weet het niet meer en kan ook niet vinden wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 16:29

DJVG

Gewoon DJVG

Heb je al contact opgenomen met Google en/of de hulp pagina gebruikt: https://support.google.co...4?hl=nl&ref_topic=3394215 ?

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Pagina: 1