Ik probeer een mail te verzenden naar een klantendienst. Ik dien additionele informatie te verstrekken aan hen.
Ik krijg telkens een 'content filter' bericht terug. Ik antwoord op de mail die ze me stuurden. Ik heb ook een nieuwe mail aangemaakt, maar telkens krijg ik hetzelfde fout? bericht terug.
De mail komt niet aan, want ik krijg bijna dagelijks een herinnering om de benodigde info te verstrekken.
De emails werden verstuurd vanaf mail app op osx. Ik gebruikte drie verschillende mailadressen. Alle drie de adressen zijn beheert door een andere aanbieder. Ik gebruikte ook de web gebaseerde maildienst ipv mail app.
Gisteren en vandaag proberen bellen naar de klantendienst, maar de wachtrij is ellenlang.
Misschien weet iemand van jullie wat het teruggestuurde bericht betekent en hoe ik het kan oplossen?
Ik krijg telkens een 'content filter' bericht terug. Ik antwoord op de mail die ze me stuurden. Ik heb ook een nieuwe mail aangemaakt, maar telkens krijg ik hetzelfde fout? bericht terug.
De mail komt niet aan, want ik krijg bijna dagelijks een herinnering om de benodigde info te verstrekken.
De emails werden verstuurd vanaf mail app op osx. Ik gebruikte drie verschillende mailadressen. Alle drie de adressen zijn beheert door een andere aanbieder. Ik gebruikte ook de web gebaseerde maildienst ipv mail app.
Gisteren en vandaag proberen bellen naar de klantendienst, maar de wachtrij is ellenlang.
Misschien weet iemand van jullie wat het teruggestuurde bericht betekent en hoe ik het kan oplossen?
Your message WAS SUCCESSFULLY RELAYED to:
<11i8-coolblue@in.frontapp.com>
This delivery report was generated by the program amavisd-new at host
nlam01-vpscan10.servers.coolblue.nl. Our internal reference code for your
message is ....................
INVALID HEADER: FOLDED HEADER FIELD LINE MADE UP ENTIRELY OF WHITESPACE
Improper folded header field made up entirely of whitespace (char 20 hex):
X-Spam-Report: ...that system for details. Content previ[...]
Return-Path: <adres@mijndomein>
From: Mijn Naam <adres@mijndomein>
Message-ID: <__________e>
Subject: Fwd: Onderwerp email
IMPROPERLY FOLDED HEADER FIELD LINE MADE UP ENTIRELY OF WHITESPACE
The RFC 5322 document specifies rules for forming internet messages.
In section '3.2.2. Folding white space and comments' it explicitly
prohibits folding of header fields in such a way that any line of a
folded header field is made up entirely of white-space characters
(control characters SP and HTAB) and nothing else.
Reporting-MTA: dns; nlam01-vpscan10.servers.coolblue.nl
Received-From-MTA: dns; mx1.coolblue.nl ([192.168.69.10])
Arrival-Date: Tue, 18 Jul 2017 19:28:48 +0200 (CEST)
Original-Recipient: rfc822;klantenservice@coolblue.be
Final-Recipient: rfc822;11i8-coolblue@in.frontapp.com
Action: delayed
Status: 2.0.0
Diagnostic-Code: smtp; 250 2.6.0 Bad message, but will be delivered anyway
Last-Attempt-Date: Tue, 18 Jul 2017 19:28:48 +0200 (CEST)
Final-Log-ID: ......................