ADSL -> pc hangt binnen het uur

Pagina: 1
Acties:

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 14:22
Heb sinds kort ADSL. Maar iedere keer als ik verbinding hebt loopt mijn pc vast binnen het uur. Dit kan binnen 2 minuten zijn, maar ook pas na 3 kwartier. De pc (win98se) wordt dan erg traag en reageert heel slecht. Als ik iets intik dan verschijnt het pas secondes later op het scherm, mp3 spelen stotterend af enz enz.

Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand een oplossing hiervoor?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
speel eens wat minder UT, misschien dat dat helpt *D

Verwijderd

Misschien ligt het aan de koeling van de pc heb je dat al gechecked. Anders zou ik het ook niet weten al met je adsl provider gebeld.

• Banaan
Denk niet dat het de koeling is, want die is 30 graden. En het vreemde is ook dat het alleen gebeurd als ik online ben. Ben ik dat niet dan gaat het allemaal goed. Maar gisteravond deed ie het gewoon een aantal uur goed, maar vanmiddag liep ie weer vast na 20 mins. Heel vreemd dus.

Helpdesk weet ook geen oplossing behalve windows opnieuw installeren. Misschien dat maar doen. Is toch alweer meer dan een half jaar geleden..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ff voor de zekerheid: als je PC geen ADSL-verbinding heeft, dan blijft hij dus gewoon werken?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Banaan
Jups.. dan is er geen enkel probleem.

Heb vandaag dus maar windows opnieuw geinstalleerd en het lijkt nu allemaal goed te gaan. Ben iig nu bijna 3 uur online en ik heb nog niet hoeven te rebooten.. maar toch zou ik graag willen weten waar het nou aan lag.. dus als iemand een idee daarover weet, ik hoor het graag.. :)

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
zow al 3 uur online..
moet ik hier toch weer even dat palletje omzetten >:)
Pagina: 1