Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koeling processor

Pagina: 1
Acties:

• xone1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb een kleine vraag :)

Vandaag mijn nieuwe Ryzen 7 1700 binnen gehad, Nu zie ik dat deze al met een behoorlijke koeling fan wordt geleverd, dit had ik me niet gerealiseerd dus heb ik er ook een Be quiet! pure rock slim 12w tdp bij besteld.

Wat kan ik nu het beste doen ? gewoon de meegeleverde gebruiken ? is deze goed genoeg ? of toch de Be quiet gebruiken ?

alvast bedankt !

Jeroen

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

xone1988 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:55:
Ik heb een kleine vraag :)

Vandaag mijn nieuwe Ryzen 7 1700 binnen gehad, Nu zie ik dat deze al met een behoorlijke koeling fan wordt geleverd, dit had ik me niet gerealiseerd dus heb ik er ook een Be quiet! pure rock slim 12w tdp bij besteld.

Wat kan ik nu het beste doen ? gewoon de meegeleverde gebruiken ? is deze goed genoeg ? of toch de Be quiet gebruiken ?

alvast bedankt !

Jeroen
Je koopt toch ook niet een auto waar je over twijfelt of de motor wel het gewicht van de auto kan voortplaatsen? :) Natuurlijk is de fan die er standaard bij zit goed genoeg, echter wil het niet zeggen dat hij net zo weinig geluid maakt als je Be quiet! fan. Kijk even online hoeveel DB's beiden maken, maak daarna je keuze en doe je Be quiet! retour of zet hem in.

Overigens worden CPU's altijd met fan geleverd. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:41
Slavy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:01:
[...]

Je koopt toch ook niet een auto waar je over twijfelt of de motor wel het gewicht van de auto kan voortplaatsen? :) Natuurlijk is de fan die er standaard bij zit goed genoeg, echter wil het niet zeggen dat hij net zo weinig geluid maakt als je Be quiet! fan. Kijk even online hoeveel DB's beiden maken, maak daarna je keuze en doe je Be quiet! retour of zet hem in.

Overigens worden CPU's altijd met fan geleverd. :)
Lang niet elke CPU wordt met koeler geleverd. Boxed vaak wel maar tray niet. Ook levert Intel bij bepaalde K series geen koeler mee.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

.Maarten schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:04:
[...]

Lang niet elke CPU wordt met koeler geleverd. Boxed vaak wel maar tray niet. Ook levert Intel bij bepaalde K series geen koeler mee.
Dan zal dat nieuw zijn, maar naar mijn weten zijn boxed sowieso altijd met CPU fan, tenzij je anders kan bewijzen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Slavy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:06:
[...]

Dan zal dat nieuw zijn, maar naar mijn weten zijn boxed sowieso altijd met CPU fan, tenzij je anders kan bewijzen.
pricewatch: Intel Core i7-7700K Boxed

Deze komt zonder koeler ;)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:41
[...]

Check dit maar eens:
YouTube: i7 7700k Kaby Lake processor unboxing

De I7 7700K komt boxed ook zonder koeler.

Verwijderd

[...]

Boxed wil zeggen dat de cpu in een doosje met gebruiksaanwijzing wordt geleverd. Het is bij zowel Intel als AMD afhankelijk van het type cpu of er wel of geen koeler wordt meegeleverd.

• xone1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
jongens we dwalen af ? dus jullie zeggen stuur de log gekochte koeler gewoon terug ?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:00

M2M

medicijnman

Ik denk niet dat het performance technisch veel uitmaakt welke koeler je gebruikt, maar meestal is een aftermarket koeler een stukje efficienter en stiller.

-_-

Pagina: 1