Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 09:24
Dagelijks komt er een popup scherm van Verkenner met het venstertje "Plaats een schijf of ander medium in station E:". Ik heb helemaal geen station E 8)7 . Druk ik op annuleren dan gaat alles weer weg.

Rare bug wat mij betreft, kennen meer mensen dit verschijnsel? Ik heb Windows 10 overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Blueflame_Core op 18-07-2017 17:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:25
Is het de DVD speler niet? Ergens in het register wordt wellicht verwezen naar een bestand op de DVD speler of anders op een USB? Zoek in het register eens op E:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TanteBeth schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:21:
Zoek in het register eens op E:
Heb ik voor de gein eens gedaan; een miljard resultaten terwijl ik 100% zeker weet dat ik geen E: disk heb

@Blueflame_Core Heb je recentelijk iets geinstalleerd vanaf een ISO-bestand, een USB-diskje of iets dergelijks? Grote kans dat dat (tijdeljk) E: werd genoemd maar dat Windows nu graag de betreffende bronbestanden nog ergens voor nodig heeft.

Eventueel kan je via Start -> diskmgmt.msc zien of er mogelijk nog "drives" zijn die E: heten maar waar je misschien het bestaan niet eens van weet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 09:24
Bedankt voor de reacties. Heb vreemd genoeg de melding niet meer gehad sinds ik dit bericht heb gepost..
Onder diskmgmt.msc was geen E te zien. Het is ook niet mijn dvd station. Ik hou het even in de gaten, mocht ik nog een oorzaak/oplossing hebben gevonden dan meld ik het uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Misschien heb je ooit eens iets gemount (een iso ofzo) als virtual cd/dvd-rom welke de drive letter 'E' mee kreeg.

*sowieso