Van het weekend heb ik een Linksys PowerLine PLSK400 besteld bij een webshop, en vandaag kreeg ik te horen dat het product niet meer leverbaar is bij leverancier van de webshop. Er werd mij een alternatief aangeboden dat 2x zo duur was, of de vraag of ik mijn order wil annuleren. In mijn antwoord daarop heb ik gezegd dat het alternatief me te duur is en de bestelling dan maar geannuleerd moet worden. Echter nu ik erover nadenk, heeft de webshop niet gewoon een leververplichting richting mij? Ze hebben nog geen aantoonbare moeite getoond om het product wel te leveren volgens overeenkomst (e.g. andere leverancier proberen).
En indien die verplichting er wel is, heb ik daar nog recht op aangezien ik in mijn antwoord al heb gezegd dan maar te moeten annuleren?
Normaal zou ik er niet moeilijk over doen en hem ergens anders bestellen, echter weet ik niet waar dit product wel nog aangeboden word (slecht teken misschien). Alternatieven voldoen niet aan mijn wensen of zijn dus inderdaad ongeveer 2x zo duur. Bedankt voor het advies
En indien die verplichting er wel is, heb ik daar nog recht op aangezien ik in mijn antwoord al heb gezegd dan maar te moeten annuleren?
Normaal zou ik er niet moeilijk over doen en hem ergens anders bestellen, echter weet ik niet waar dit product wel nog aangeboden word (slecht teken misschien). Alternatieven voldoen niet aan mijn wensen of zijn dus inderdaad ongeveer 2x zo duur. Bedankt voor het advies
When life throws you a curve, lean into it and have faith!