Ik heb op het moment een 21:9 monitor en een 16:9 1080 monitor, de 1080 monitor ben ik van plan aan mijn broertje te geven, wel heb ik dan een nieuwe monitor nodig. Ik doe aan caasual gamen, maar een 1ms 144Hz monitor is verre van nodig.
De monitor zal naast de 21:9 komen te staan, ruimte is geen probleem, en ik maar een aantal eisen:
-Geen TN paneel (heb een AH-IPS paneel gehad, en dit was een prachtig scherm tegenover het TN pan eel wat ik nu gebruik, misschien als er een TN scherm is welke toch vele malen beter is kan ik van gedachte veranderen)
-Geen ultrawide/21:9, ik heb er al 1 en die gebruik ik vaak genoeg, maar mijn hoofdscherm wil ik graag 16:9 houden.
-Geen vereiste maar iets als een USB hub zou wel handig zijn aagezien mijn PC achter mijn bureau staat. Anders is een hubje uit China ook een oplossing.
Dat is eigenlijk het enioge wat ik graag wil.
Wat heb ik zelf gevonden:
pricewatch: Philips 237E7QDSB Zwart
pricewatch: Asus PA238QR Zwart
pricewatch: LG 27MP48HQ-P Zwart
pricewatch: Iiyama ProLite XU2590HS-B1 Zwart
pricewatch: LG 24MP68VQ Zwart
Mijn tweede monitor is trouwens de LG 25UM65-P
De monitor zal naast de 21:9 komen te staan, ruimte is geen probleem, en ik maar een aantal eisen:
-Geen TN paneel (heb een AH-IPS paneel gehad, en dit was een prachtig scherm tegenover het TN pan eel wat ik nu gebruik, misschien als er een TN scherm is welke toch vele malen beter is kan ik van gedachte veranderen)
-Geen ultrawide/21:9, ik heb er al 1 en die gebruik ik vaak genoeg, maar mijn hoofdscherm wil ik graag 16:9 houden.
-Geen vereiste maar iets als een USB hub zou wel handig zijn aagezien mijn PC achter mijn bureau staat. Anders is een hubje uit China ook een oplossing.
Dat is eigenlijk het enioge wat ik graag wil.
Wat heb ik zelf gevonden:
pricewatch: Philips 237E7QDSB Zwart
pricewatch: Asus PA238QR Zwart
pricewatch: LG 27MP48HQ-P Zwart
pricewatch: Iiyama ProLite XU2590HS-B1 Zwart
pricewatch: LG 24MP68VQ Zwart
Mijn tweede monitor is trouwens de LG 25UM65-P