Ik zoek een?
Android tablet voor vader, voorheen een Samsung tab 3 maar die is ondertussen flink traag dus orienteren voor wat anders. Het liefst wil hij geen geimporteerde tablet, gewoon met garantie etc. Schermgrootte vergelijkbaar met voorganger.
Wat is je budget?
2-400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Apparaat zal gebruikt worden om wat (werk)mail te checken, nieuws te lezen, om netflix/films op te kijken en als bediening van de chromecast.
Wat heb je zelf al gevonden?
Liefst kale android dus dan kom je op de nexus/pixel reeks. Deze zijn niet meer verkrijgbaar helaas.
Dit heb ik gevonden:categorie: Tablets
Zoek een tablet met Android 7.0 om het een beetje toekomstbesttendig te hebben.
Dit zijn er echter maar een paar modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er 7.0 tablets die nog gereleased moeten worden waar ik wellicht overheen kijk.
Android tablet voor vader, voorheen een Samsung tab 3 maar die is ondertussen flink traag dus orienteren voor wat anders. Het liefst wil hij geen geimporteerde tablet, gewoon met garantie etc. Schermgrootte vergelijkbaar met voorganger.
Wat is je budget?
2-400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Apparaat zal gebruikt worden om wat (werk)mail te checken, nieuws te lezen, om netflix/films op te kijken en als bediening van de chromecast.
Wat heb je zelf al gevonden?
Liefst kale android dus dan kom je op de nexus/pixel reeks. Deze zijn niet meer verkrijgbaar helaas.
Dit heb ik gevonden:categorie: Tablets
Zoek een tablet met Android 7.0 om het een beetje toekomstbesttendig te hebben.
Dit zijn er echter maar een paar modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er 7.0 tablets die nog gereleased moeten worden waar ik wellicht overheen kijk.