• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:07
Ik zoek een?
Android tablet voor vader, voorheen een Samsung tab 3 maar die is ondertussen flink traag dus orienteren voor wat anders. Het liefst wil hij geen geimporteerde tablet, gewoon met garantie etc. Schermgrootte vergelijkbaar met voorganger.

Wat is je budget?
2-400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Apparaat zal gebruikt worden om wat (werk)mail te checken, nieuws te lezen, om netflix/films op te kijken en als bediening van de chromecast.

Wat heb je zelf al gevonden?
Liefst kale android dus dan kom je op de nexus/pixel reeks. Deze zijn niet meer verkrijgbaar helaas.

Dit heb ik gevonden:categorie: Tablets
Zoek een tablet met Android 7.0 om het een beetje toekomstbesttendig te hebben.
Dit zijn er echter maar een paar modellen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er 7.0 tablets die nog gereleased moeten worden waar ik wellicht overheen kijk.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik weet dat je Android vraagt, maar ik zou met jouw vraag serieus naar een iPad kijken, bijvoorbeeld:
pricewatch: Apple iPad Wi-Fi 32GB (2017) Grijs
Dit model is van dit jaar, en afgaande op het update beleid van Apple heb je met 4 jaar tot 2021 updates te verwachten en daarmee kun je er waarschijnlijk 5 jaar mee doen. Ik ken geen Android fabrikant die dat na doet, en het is binnen je budget, plus kan alles wat je vraagt. Enige nadeel is dat er een leercurve is gezien de Android geschiedenis.

Wil je toch per se Android, ga dan voor de Samsung Tab A 10.1, pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart voor goed 200 Euro kun je over 2 jaar weer een nieuwe kopen als het zo uitkomt gezien uitblijvende updates en blijf je binnen je 400 Euro budget over een periode van 4 jaar.