Goedemiddag mensen. Tijdens het spelen van playerunknow's battlegrounds ben ik erachter gekomen dat mijn cpu veel te heet word tijdens het spelen (+80 graden). dit lijkt mij een mooie tijd om up te graden als dit mogelijk is. Zoals gezegd wordt mijn CPU veel te heet en de andere componenten niet (gecheckt met speccy). Ik ben verder ook een leek op dit gebied dus alle hulp is welkom. Het spel ging laggen na een paar uur en bij het opnieuw opstarten kreeg ik een over temperature melding.
Ik zoek een?
Ik zoek eigenlijk gewoon naar wat ik moet upgraden zodat ik pubg fatsoenlijk kan spelen op redelijke (high) settings op 1080p
Wat is je budget?
Budget het liefst tussen de 300/500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren. Best bang for buck
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup:
12GB RAM (merk weet ik zo niet)
1 TB HDD (merk weet ik zo niet)
Ik heb het gevoel dat mijn CPU en videokaart wellicht te oud zijn voor deze game en daarbij waarschijnlijk mijn moederbord ook. Het systeem is ongeveer 6 jaar oud waarbij ik de voeding en de videokaart 2 jaar geleden toegevoegd heb.
Ik zoek een?
Ik zoek eigenlijk gewoon naar wat ik moet upgraden zodat ik pubg fatsoenlijk kan spelen op redelijke (high) settings op 1080p
Wat is je budget?
Budget het liefst tussen de 300/500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren. Best bang for buck
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 960 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Rampage III Extreme | € 0,- | € 0,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 2GB SuperSC ACX 2.0+ | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 52,50 | |
12GB RAM (merk weet ik zo niet)
1 TB HDD (merk weet ik zo niet)
Ik heb het gevoel dat mijn CPU en videokaart wellicht te oud zijn voor deze game en daarbij waarschijnlijk mijn moederbord ook. Het systeem is ongeveer 6 jaar oud waarbij ik de voeding en de videokaart 2 jaar geleden toegevoegd heb.