Hoi allemaal,
Ik heb een opzet gemaakt van de totale setup, dus met alles erop en eraan (dus met muis & keyboard, muismat en de totale pc).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen, een beetje programmeren en gewoon normaal gebruik. Gamen in 1080p van medium tot ultra. Voornamelijk CSGO, GTA5, Overwatch, H1Z1 en Rocket League. Geen dikke video edit programma's of CAD software. Maar het moet wel gewoon vlot zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget het liefst rond de 1100 euro, niet hoger dan 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor m&k zelfde merk, verder niet echt voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt, Gamen op minimaal 60 fps op 1080p en systeem moet wel beetje future proof zijn
Ga je overklokken?
Mogelijk, maar tot nu toe niet
Wat verwacht je van ons?
Bij het systeem wat ik nu samengesteld heb twijfel ik enorm tussen een RX580 en een 1060. graag jullie mening daar over, is de samenstelling voor de rest een beetje in orde, denk daarbij aan geheugen en Mobo.
Als laatste weet ik niet of ik een ssd in mijn build moet stoppen en iets anders kan aanpassen zodat ik nog onder 1200 euro uitkom.
Ook weet ik niet of ik een andere videokaart moet nemen of dat deze goed is.
Alvast bedankt voor jullie inbreng!
Ik heb een opzet gemaakt van de totale setup, dus met alles erop en eraan (dus met muis & keyboard, muismat en de totale pc).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen, een beetje programmeren en gewoon normaal gebruik. Gamen in 1080p van medium tot ultra. Voornamelijk CSGO, GTA5, Overwatch, H1Z1 en Rocket League. Geen dikke video edit programma's of CAD software. Maar het moet wel gewoon vlot zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget het liefst rond de 1100 euro, niet hoger dan 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor m&k zelfde merk, verder niet echt voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt, Gamen op minimaal 60 fps op 1080p en systeem moet wel beetje future proof zijn
Ga je overklokken?
Mogelijk, maar tot nu toe niet
Wat verwacht je van ons?
Bij het systeem wat ik nu samengesteld heb twijfel ik enorm tussen een RX580 en een 1060. graag jullie mening daar over, is de samenstelling voor de rest een beetje in orde, denk daarbij aan geheugen en Mobo.
Als laatste weet ik niet of ik een ssd in mijn build moet stoppen en iets anders kan aanpassen zodat ik nog onder 1200 euro uitkom.
Ook weet ik niet of ik een andere videokaart moet nemen of dat deze goed is.
Alvast bedankt voor jullie inbreng!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 185,51 | € 185,51 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB | € 289,- | € 289,- |
1 | Seagate FireCuda (3,5"), 1TB | € 72,- | € 72,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 43,50 | € 43,50 |
1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Corsair Gaming Sabre Optical RGB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Corsair Gaming MM200 Compact Edition | € 13,50 | € 13,50 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 105,- | € 105,- |