Netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bjorn44
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-08-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb al 4 jaar een computer alleen sinds kort kan ik geen gebruik meer maken van een netwerkkabel. Nu heb ik dus een netwerkkaart nodig met wi-fi en eventueel bluetooth (zou een fijne extra zijn). Nu ben ik niet heel goed met computers dus vroeg ik me af of jullie me zouden kunnen helpen.

Dit is de computer die ik destijds heb gekocht:
reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013

Hopelijk kunnen jullie me helpen! Ik kan nu namelijk geen gebruik meer maken van de pc!

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-01 13:20
Er zijn zat Wifi-kaartjes in de PW. categorie: Netwerkadapters

Wat is je budget, en hoe belangrijk is BT? Heb je ruimte om hem in je mobo te steken (dan steekt hij waarschijnlijk achter dus ook uit je pc) of moet het via USB?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• bjorn44
Budget is 50 ongeveer. Ik neem aan dat het daarmee wel moet lukken.

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-01 13:12
Staat inderdaad genoeg in de pricewatch

Zo zelf hem op basis van PCI en Wifi AC uitzoeken

categorie: Netwerkadapters

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• bjorn44
Mijn grootste zorg is of het wel past. Er is namelijk heel weinig ruimte tussen de videokaart en waar de kaart in moet.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:51
Hij kan toch ook boven de videokaart?

• Rettsu
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-01 15:23
bjorn44 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:04:
Mijn grootste zorg is of het wel past. Er is namelijk heel weinig ruimte tussen de videokaart en waar de kaart in moet.
Dit zal meestal wel moeten passen, deze sloten zijn zo gemaakt dat er zo een kaartje tussen kan.
jeroen3 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:06:
Hij kan toch ook boven de videokaart?
Niet elk moederbord heeft deze aansluiting boven de PCI-E slot voor de videokaart. Uit bjorn44's reactie neem ik aan dat hij 2 videokaarten heeft.

You can be a king, or a streetsweeper.. but everybody is dancing with The Grim Reaper - Robert Alton Harris

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 10:20

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Je kunt ook een USB wifi adapter gebruiken. Ik heb even op zowel USB 2 als 3 gezocht, weet niet of jij ook een USB 3 aansluiting hebt.

Make music, not war

Pagina: 1