"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Vraag
Beste antwoord (via Broodje_Aap op 18-07-2017 15:50)
Zoals te lezen op de website van consuwijzer is het een klantenservice en mogen er geen kosten voor in rekening gebracht worden. Gewoon melden in het gesprek en als ze toch op de factuur komen Contact op nemen met je provider.
Lees gewoon goed wat er staat op de site van consuwijzer en confronteer de eigenaar van het nummer er mee.
Lees gewoon goed wat er staat op de site van consuwijzer en confronteer de eigenaar van het nummer er mee.
Alle reacties
De nodige informatie en hoe te handelen kun je vinden op deze pagina van Consuwijzer.
Een 0900-nummer hoeft overigens niet te betekenen dat er anders kosten zijn dan de "reguliere belkosten".
Het kan ook zijn dat de website nog niet is bijgewerkt.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Er staat achter dat het 0,45 ct per minuut kost...hcQd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:22:
Een 0900-nummer hoeft overigens niet te betekenen dat er anders kosten zijn dan de "reguliere belkosten".
Dat zou best kunnen kloppen, maar het is dus wel afgeschaft?Standeman schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:59:
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Het is afhankelijk van wie je belt (en waarmee), zover ik begrepen heb en wat ook bevestigd wordt door de pagina van Consuwijzer, die site is gewoon actueel dus.
EDIT:
Je bedoeld de site van degene die @Broodje_Aap wil bellen. Mea culpa.
Zover ik kan zien, is de website gewoon bijgewerkt. Met een dergelijke insteek kun je nooit op een website vertrouwen natuurlijk.Standeman schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:59:
EDIT:
[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2017 14:30 ]
Ik wil bellen naar Dr Mobile voor de status van mijn mobiel: https://www.drmobile.eu/nl/contacts/index/CH40S schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:27:
Het is afhankelijk van wie je belt (en waarmee), zover ik begrepen heb en wat ook bevestigd wordt door de pagina van Consuwijzer, die site is gewoon actueel dus.
[...]
Zover ik kan zien, is de website gewoon bijgewerkt. Met een dergelijke insteek kun je nooit op een website vertrouwen natuurlijk.
EDIT:
Zoals te lezen op de website van consuwijzer is het een klantenservice en mogen er geen kosten voor in rekening gebracht worden. Gewoon melden in het gesprek en als ze toch op de factuur komen Contact op nemen met je provider.
Pagina: 1