[Outlook 2010] Afspraak niet zichtbaar in agenda

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Momenteel zit ik met een redelijk raar probleem.

We hebben enkele vergaderruimtes. Nu doet vergaderruimte 2 een beetje raar.

Vergaderruimtes worden beheert door de receptie. We hebben outlook 2010 en draaien nog op exchange 2007 met de laatste SP.

Als we verg2 uitnodigen dan is niet zichtbaar in de agenda tot dat de persoon die vergaderruimte2 beheert op het verzoek klikt dan is hij zichtbaar voor alle andere. Dus dat je ziet dat hij erin staat maar nog niet geaccepteerd.

Als ik een verzoek bij verg1 indien dan zie je het direct in verg1 te staan. Even een screenshot gemaakt. Zie de test afspraak in mijn agenda. In 1 is hij wel te zien en in 2 niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wi5fT9i6vWGZxVHT5w4vMmE1/thumb.png

Even gekeken naar rechten. Standaard & Anoniem staan alle 2 de ruimtes op commentator.

Gisteren als verg2 zonder cached mode aangemeld ook dan zie ik de afspraak niet tot ik in postvak in op het verzoek klik pas dan komt het in de agenda erin als niet geaccepteerd.

We hebben totaal 10 vergaderruimtes (type Room Box). Alleen verg2 heeft dit probleem.

Wat ik op google terug vind is dat het niet zichtbaar is maar dat komt als je een dag pakt en dat het dan op 'Vrij' springt. Dat is nu niet van toepassing/Niet het probleem.

Outlook.exe /cleanviews lost het ook niet op

Wie o wie heeft dit ook meegemaakt of weet de magische google woorden te gebruiken dat ik op een oplossing uitkom.

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 18-07-2017 08:20 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:59
Niet meegemaakt, maar waarom laat je de receptie de vergaderzalen beheren ? dit kan je ook direct met exchange afhandelen. Mensen boeken een zaal, exchange kijkt of het kan en accepteert hem of niet. en brengt de user daar van op de hoogte.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik lees nergens welke replication schedules je hebt, of je meerdere databases hebt en in hoeverre de clients (zoals de 19 receptionisten) wel/niet in cached mode draaien.

Ook kunnen er nog verschillen zitten in de booking lead time en dergelijke; desondanks doe ik maar wat gokjes/aannames omdat Exchange 2007 eigenlijk al EOL/oud is, dat het geen parate kennis meer is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik verplaats het topic even naar CSA. Outlook is namelijk Client software, en geen Windows client OS. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@Downloader_NL Reden dat de receptie het doet. Is dat men vooral en lui en onhandig is om vergadering te boeken. Hey hallo waar is nog plek voor een uur heb het nu nodig. Sommige kunnen nog geen snelkoppeling maken :/ dus laat staan een vergadering inplannen.

De totaal bijna 1000 mailboxen zijn verdeelt over 4 databases. replication schedules geen idee ik krijg het niet gevonden...

verg1 zit op db1
verg2 zit op db4 (inmiddels op db1)
verg3 zit op db4

verg3 heeft ook geen last van het probleem dus zou hem niet in de db zitten lijkt mij...

Verder heb ik verg2 naar db1 verzet ook dat maakt geen verschil.

1 receptionisten die leest de vergaderruimtes uit / die heeft ze als extra postvak in cached mode. Persoon ernaast krijgt de forward om ze ook te accepteren.

Maar om dat uit te sluiten heb ik dus zonder cached mode met vergaderruimte 2 ingelogd (zie start post). Zelfs dan zie ik als verg2 niet de verzoeken. Pas als ik op het verzoek ga staan in postvak in dan komt hij in de agenda als niet geaccepteerd.

En exchange 2007 is inderdaad oud alleen weten ze nog steeds niet wat ze hier willen. Lokaal of in de cloud.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe