Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc (circa. 800 euro)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe pc omdat me oude pc kapot is gegaan en te oud was. Ik zoek er ook nog een scherm erbij van rond de 200/250 euro. De dekstop mag rond de 800 euro zijn zonder scherm en randapparatuur.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Facebook, youtube en af en toe een uurtje gamen (dan wil ik wel dat alles vloeiend gaat als ik een keer game)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 maar dat lukt mij ook niet helemaal. Als jullie mij systeem naar de 800 euro kan verlagen mag dat zeker. Maar de desktop mag absoluut niet hoger als 900 euro kosten. Het liefst heb ik een systeem van 800euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles is verouderd

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Scherm (21:9) max 29inch heb nu 19 dus dacht zelfs aan 25inch? (Heb ook iets gelezen van freesync?)
muis en toetsenbord
Geluidboxen 2.1 (ik luister veel muziek me kamer is 18 vierkante meter).
Deze onderdelen zijn uiteraard los van de 800 euro.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als er maar geen slechte reviews over zjjn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ssd (min. 480gb) liefst m2 want die zijn beter zij een vriend van me.
Ram (min. 16gb)
Ik brand 1x in de week een cdtje dus een optical drive is nodig (kan ook extern).
Heb graag wifi op me moederbord maar heb ook ethernet aansluiting dus als het voor een paar tientjes met wifi kan zou ik dat wel overwegen voor het geval ik naar een andere kamer zou verhuizen en daar geen ethernet kabel is.

Ga je overklokken?
Nee ook niet in de toekomst

Wat verwacht je van ons?[i]
Proberen om een 800 euro setup te maken. Controleren of ik de juiste setup heb gekozen en eventueel veranderen als het niet klopt.
Vroeg me ook af of het zin heeft om te wachten op de ryzen 3 (1300x) dan raak ik wel makkelijker de 800 euro.

Systeem 1:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 176,80€ 176,80
1Gigabyte GA-B250N Phoenix-WIFI€ 107,95€ 107,95
1Asus PH-GTX1050TI-4G€ 154,-€ 154,-
1Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans)€ 63,40€ 63,40
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 133,95€ 133,95
1LG GP57EB40 Zwart€ 20,-€ 20,-
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
1Samsung 850 EVO M.2 500GB€ 166,48€ 166,48
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 873,58

Systeem 2:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler€ 186,-€ 186,-
1Gigabyte AB350N-Gaming WiFi€ 122,-€ 122,-
1Asus PH-GTX1050TI-4G€ 154,-€ 154,-
1Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans)€ 63,40€ 63,40
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
1Samsung 850 EVO M.2 500GB€ 166,48€ 166,48
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 896,83

Twijfel echt tussen intel en ryzen.

Alle reacties

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Maatje van me heeft net een Ryzen 1600, MSI B350 Mortar en G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB besteld en dan ben je wat goedkoper en sneller uit. Tenzij je die extra's van die AB350N-wifi echt nodig hebt.

Verder heb je een sata ssd, wat weinig uit maakt maar een vb van een pcie ssd via m.2 is Samsung 960 EVO 250GB, voor trage opslag kan je toch steeds een (oude) hdd gebruiken.

Zo kom ik aan € 844

[ Voor 32% gewijzigd door anessie op 18-07-2017 04:16 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waarom een ITX bordje in een grote kast? Betaal je onnodig extra voor. Verder ga je het zelfs met een R5 1400 net niet redden om onder de €800 te blijven. Dan zal Ryzen 3 langzaam wel een logische optie gaan worden.

Maar ik heb even een aantal dingen uitgewisseld.
-M.2 SSD is sneller, wat je niet merkt en duurder. Normale SSD is dan de betere keuze.
-Andere GTX1050Ti met uitgebreidere koeling en hogere clocks out of the box.
-Iets stillere voeding die nog steeds voldoet. Beide zijn goed genoeg en het hangt een beetje van de prijs af welke de voorkeur moet genieten, en of je stilte erg belangrijk vind.
-Interne DVD brander die goedkoper en sneller is.
-Veel goedkoper bordje.
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler€ 163,95€ 163,95
1ASRock A320M€ 60,35€ 60,35
1Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G€ 169,-€ 169,-
1Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart€ 13,64€ 13,64
1be quiet! Pure Power 10 400W€ 53,-€ 53,-
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 152,-€ 152,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 809,29

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
@anessie
Snap niet precies wat je bedoelt met de ssd wil geen 2 hdd's gebruiken en minimaal 480gb is nodig. En de 1600 met die moederbord en geheugen is ook een hele goeie optie thx

@DaniëlWW2
Ziet er goed uit alleen de m2 die ik heb is wel 6 euro goedkoper als jou ssd? Perfecte setup alleen twijfel ik nog een beetje tussen de i5 en ryzen 1400.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2017 13:49 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:45:
@anessie
Snap niet precies wat je bedoelt met de ssd wil geen 2 hdd's gebruiken en minimaal 480gb is nodig. En de 1600 met die moederbord en geheugen is ook een hele goeie optie thx

@DaniëlWW2
Ziet er goed uit alleen de m2 die ik heb is wel 6 euro goedkoper als jou ssd? Perfecte setup alleen twijfel ik nog een beetje tussen de i5 en ryzen 1400.
Uh die SSD is goedkoper dan die M.2 hoor. :P
Verder is een R5 1400 iets sneller dan een i5 7400, heeft die de beschikking over vier extra SMT threads zoals Intel i7's ook hebben en is die goedkoper. Beetje een no brainer. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fenerf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 05:30
Moederbord met wifi? Wat als het geen wifi heeft dan kan je toch alsnog met windows 10 wifi verbinding maken toch?

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:52:
[...]

Uh die SSD is goedkoper dan die M.2 hoor. :P
Verder is een R5 1400 iets sneller dan een i5 7400, heeft die de beschikking over vier extra SMT threads zoals Intel i7's ook hebben en is die goedkoper. Beetje een no brainer. ;)
Oke voor ryzen heb je me overgehaald haha, ssd bedoelde ik eigenlijk dat ze ongeveer dezelfde prijs zijn. Jou setup is perfect denk alleen dat ik voor 40 euro extra de ryzen 1600 pak wat vind jij?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2017 14:57 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Oke voor ryzen heb je me overgehaald haha, ssd bedoelde ik eigenlijk dat ze ongeveer dezelfde prijs zijn.
Tja, ik had het een tijdje geleden zelf ook opgezocht omdat ik enige interesse erin had. Het verschil in windows boottimes is niet eens een seconde tussen een Sata en M.2 SSD. Kan je beter de goedkopere nemen, met meer capaciteit.

500MB/s+ read/write is echt extreem snel. Je moet wel iets heel bijzonders doen om hier tegen een limiet aan te lopen waar een M.2 SSD sneller is. Ze hebben zeker een nut, maar niet voor een gamesysteem. Geen enkele game die vastloopt op een trage HDD, load times worden nog wel eens beter met een SSD, maar de CPU draagt hier ook behoorlijk aan bij. Over een aantal jaar worden M.2 SSD's misschien zinvoller voor algemeen gebruik, maar dan zullen ze weer een slag goedkoper zijn. Op het moment is het vooral een gimmick, of omdat je extreem weinig ruimte hebt in je kast. :)

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:02:
[...]

Tja, ik had het een tijdje geleden zelf ook opgezocht omdat ik enige interesse erin had. Het verschil in windows boottimes is niet eens een seconde tussen een Sata en M.2 SSD. Kan je beter de goedkopere nemen, met meer capaciteit.

500MB/s+ read/write is echt extreem snel. Je moet wel iets heel bijzonders doen om hier tegen een limiet aan te lopen waar een M.2 SSD sneller is. Ze hebben zeker een nut, maar niet voor een gamesysteem. Geen enkele game die vastloopt op een trage HDD, load times worden nog wel eens beter met een SSD, maar de CPU draagt hier ook behoorlijk aan bij. Over een aantal jaar worden M.2 SSD's misschien zinvoller voor algemeen gebruik, maar dan zullen ze weer een slag goedkoper zijn. Op het moment is het vooral een gimmick, of omdat je extreem weinig ruimte hebt in je kast. :)
Dus als ik deze pc de komende 5 jaar ga gebruiken raad jij mij de m2 aan? Twijfel nog een beetje over de moederbord die jij hebt gekozen is een b350 (pc mate of gaming
Pro) niet beter? Las dat die usb 3.1 had

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:41:
[...]

Dus als ik deze pc de komende 5 jaar ga gebruiken raad jij mij de m2 aan? Twijfel nog een beetje over de moederbord die jij hebt gekozen is een b350 (pc mate of gaming
Pro) niet beter? Las dat die usb 3.1 had
Nee dan alsnog een normale SSD. Over een paar jaar kan je misschien gaan kijken naar een M.2 SSD als je extra capaciteit wil. Op het moment kunnen games simpelweg niet eens een normale SSD maximaal belasten, laat staan een M.2 SSD. Dit kan je vrij gemakkelijk achterhalen door deze vraag bij YT te stellen. Gewoon M.2 vs sata SSD.

Wil je meer betalen voor een bordje, ja dan kan je beter krijgen. Een PC Mate van MSI is een goed bordje. Wat zou USB 3.1 alleen moeten opleveren? Voor een externe HDD is het handig, maar daarbuiten ook niet echt. Verder zitten die aansluitingen achteraan, kan je dus niet makkelijk bij.

Je zit op een ietwat krap budget, dus ik probeer er ook het maximale uit te halen. Voor €50 extra zou ik alleen eerst naar een R5 1600 kijken, dan pas een beter bordje. Een M.2 SSD staat vrijwel onderaan tegenover een normale SSD qua zinvolle besteding van extra budget. Koop eerst maar een GTX1080Ti voor €800+. :+

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:56:
[...]

Nee dan alsnog een normale SSD. Over een paar jaar kan je misschien gaan kijken naar een M.2 SSD als je extra capaciteit wil. Op het moment kunnen games simpelweg niet eens een normale SSD maximaal belasten, laat staan een M.2 SSD. Dit kan je vrij gemakkelijk achterhalen door deze vraag bij YT te stellen. Gewoon M.2 vs sata SSD.

Wil je meer betalen voor een bordje, ja dan kan je beter krijgen. Een PC Mate van MSI is een goed bordje. Wat zou USB 3.1 alleen moeten opleveren? Voor een externe HDD is het handig, maar daarbuiten ook niet echt. Verder zitten die aansluitingen achteraan, kan je dus niet makkelijk bij.

Je zit op een ietwat krap budget, dus ik probeer er ook het maximale uit te halen. Voor €50 extra zou ik alleen eerst naar een R5 1600 kijken, dan pas een beter bordje. Een M.2 SSD staat vrijwel onderaan tegenover een normale SSD qua zinvolle besteding van extra budget. Koop eerst maar een GTX1080Ti voor €800+. :+
Oke bedankt dan word het normale ssd, vriend van mij zegt toch dat ik voor de intel moet gaan. Kan je de intel setup ook beter of iets goedkoper maken?

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Vreemde vraag hoor, beter en goedkoper moet je niet bij intel in dezelfde zin zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:34:
Oke bedankt dan word het normale ssd, vriend van mij zegt toch dat ik voor de intel moet gaan.
Welke argumenten heeft hij daarvoor?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Welke argumenten heeft hij daarvoor?
Hij zegt dat de intel betrouwbaarder is.

Verwijderd

Argumenten als merkenvoorkeur, hogere IPC etc kan ik nog begrijpen maar betrouwbaarheid is onzin. Ik moet ruim 20 jaar terug voor een defecte cpu en dat was een Intel.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Hij zegt dat de intel betrouwbaarder is.
Uh een CPU is bijna niet te slopen. Zo ongeveer elk onderdeel in je computer zal kapot gaan voor je CPU. Maakt niet uit of het Intel of AMD is.

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd @DaniëlWW2

Oke ik luister naar jullie en ga voor de Ryzen. Denk alleen dat de 1600 iets te overdreven is tegenover de videokaart. Zal ik wachten op de r3 1300x?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:09:
@Verwijderd @DaniëlWW2

Oke ik luister naar jullie en ga voor de Ryzen. Denk alleen dat de 1600 iets te overdreven is tegenover de videokaart. Zal ik wachten op de r3 1300x?
Als je nog wat wil besparen en nog even wil wachten. Verder zou de R3 1300X nog interessant kunnen zijn voor iets oudere games die meer hebben aan hogere clocks. Kan je eventueel ook nog een beter bordje overwegen. :)

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:21:
[...]

Als je nog wat wil besparen en nog even wil wachten. Verder zou de R3 1300X nog interessant kunnen zijn voor iets oudere games die meer hebben aan hogere clocks. Kan je eventueel ook nog een beter bordje overwegen. :)
Moet ook nog windows 10 oem kom ik op 800 euro uit als ryzen 3 1300x rond de 100 euro is. Heb net ook gelezen dat ryzen niet goed werkt met nvidia wegens de drivers?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 05:29:
[...]

Moet ook nog windows 10 oem kom ik op 800 euro uit als ryzen 3 1300x rond de 100 euro is. Heb net ook gelezen dat ryzen niet goed werkt met nvidia wegens de drivers?
Dat was een tijdje geleden een probleem met de GTX1080, en dat werd al snel minder problematisch als je terugzakte qua GPU. Wat daar waarschijnlijk gebeurd lijkt te zijn is dat Nvidia haar driver in een safe default viel omdat deze de Ryzen CPU niet herkende. Nvidia drivers zijn probleem oplossend gericht en zijn behoorlijk goed in slecht geoptimaliseerde games beter te laten werken. Het probleem met Ryzen trede dan ook alleen op bij uitermate slecht geoptimaliseerde games. Het tweede is de GPU zelf. Een GTX1080 heeft heeft veel meer CPU rekenkracht nodig om optimaal te werken, en Nvidia drivers verdelen een deel van die load over andere CPU cores. Als dit niet werkt dan valt de GPU terug qua maximale prestaties en dat lijkt te zijn gebeurd bij een aantal games.

Er zullen games zijn waar Ryzen minder presteert, dat is normaal, maar ook games waar Ryzen beter zal presteren. De meeste games zullen redelijk gelijkwaardig zijn. Zeker als je toch een R3 1300X koopt die hoger geclocked is. :)

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:20:
[...]

Dat was een tijdje geleden een probleem met de GTX1080, en dat werd al snel minder problematisch als je terugzakte qua GPU. Wat daar waarschijnlijk gebeurd lijkt te zijn is dat Nvidia haar driver in een safe default viel omdat deze de Ryzen CPU niet herkende. Nvidia drivers zijn probleem oplossend gericht en zijn behoorlijk goed in slecht geoptimaliseerde games beter te laten werken. Het probleem met Ryzen trede dan ook alleen op bij uitermate slecht geoptimaliseerde games. Het tweede is de GPU zelf. Een GTX1080 heeft heeft veel meer CPU rekenkracht nodig om optimaal te werken, en Nvidia drivers verdelen een deel van die load over andere CPU cores. Als dit niet werkt dan valt de GPU terug qua maximale prestaties en dat lijkt te zijn gebeurd bij een aantal games.

Er zullen games zijn waar Ryzen minder presteert, dat is normaal, maar ook games waar Ryzen beter zal presteren. De meeste games zullen redelijk gelijkwaardig zijn. Zeker als je toch een R3 1300X koopt die hoger geclocked is. :)
Oke dan wacht ik op de 1300x weet je al wat die ongeveer zou kosten en of die op 27 juli direct leverbaar is? En ik zie dat de coolermaster 5 geen plek heeft voor een dvd drive weet je misschien een betere/goedkopere kast met plek voor een dvd drive?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eens kijken, zeer waarschijnlijk sub €150 gezien de leaks die $129 ex BTW zeggen en logica als je naar de Ryzen line-up kijkt. Verder zijn alle Ryzen CPU's met ruime voorraad gelanceerd, dus deze zal er ook waarschijnlijk meteen zijn. :)

Qua kasten, dat had ik zelf ook helemaal gemist. Niet mijn sterkste moment qua adviseren. :/
Maar kijk eens naar Fractal design of Corsair. Die hebben vaak mooie en goede kasten. :)

Verwijderd

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:41:
Eens kijken, zeer waarschijnlijk sub €150 gezien de leaks die $129 ex BTW zeggen en logica als je naar de Ryzen line-up kijkt. Verder zijn alle Ryzen CPU's met ruime voorraad gelanceerd, dus deze zal er ook waarschijnlijk meteen zijn. :)

Qua kasten, dat had ik zelf ook helemaal gemist. Niet mijn sterkste moment qua adviseren. :/
Maar kijk eens naar Fractal design of Corsair. Die hebben vaak mooie en goede kasten. :)
Oke bedankt voor de informatie, ik had wel meer verschil verwacht dan 20 euro, is de ryzen 5 1400 niet beter als de ryzen 3 1300x?

• RubenByte
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-11-2022
Je kunt ook een externe DVD/CD-brander nemen. Kun je deze kast gewoon gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok is goed las ook dat nieuwe processors van intel komen (coffee lake), weet iemand of de prijzen veel hoger zijn dan de ryzen processors? Oftewel of die boven de 200 eu beginnen of onder de 200 euro

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2017 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zie dat gsync schermen over de 500 euro zijn en mijn budget is rond de 300 euro voor een scherm dus ik zou toch een amd kaart moeten aanschaffen iemand tips max 200 euro? En heeft freesync wel genoeg voordelen dus is het waard als je 6 uurtjes per week gamed? Het is of de 1050ti met normale scherm of het word een amd kaart die nu moeilijk verkrijgbaar zijn met een freesync scherm.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2017 03:46 ]

• Stefan44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-04 20:44
Dingen als G-sync en freesync heb je niet persé nodig, vooral niet als je weinig gamet. Freesync monitoren zijn echter wel makkelijk onder de €200 te vinden, dus als je het toch wilt; ga dan voor een AMD kaart.
Afhankelijk van wat je gaat spelen kan een RX560 al genoeg zijn, zeker als je niet de behoefte hebt om de graphics op ultra te zetten. Anders moet je kijken naar een RX570. Let wel op dat de prijzen op dit moment meestal te hoog liggen voor deze kaarten, dus even goed zoeken naar een goede prijs.

Edit: coffeelake prijzen zouden ongeveer gelijk moeten liggen met kaby lake prijzen

[ Voor 7% gewijzigd door Stefan44 op 21-07-2017 04:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Stefan44 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 03:59:
Dingen als G-sync en freesync heb je niet persé nodig, vooral niet als je weinig gamet. Freesync monitoren zijn echter wel makkelijk onder de €200 te vinden, dus als je het toch wilt; ga dan voor een AMD kaart.
Afhankelijk van wat je gaat spelen kan een RX560 al genoeg zijn, zeker als je niet de behoefte hebt om de graphics op ultra te zetten. Anders moet je kijken naar een RX570. Let wel op dat de prijzen op dit moment meestal te hoog liggen voor deze kaarten, dus even goed zoeken naar een goede prijs.

Edit: coffeelake prijzen zouden ongeveer gelijk moeten liggen met kaby lake prijzen
Oke bedankt voor de info, zou je een 1050 ti kopen zonder gsync scherm of een rx 560 4gb met freesync scherm?

• Stefan44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-04 20:44
Ik zou persoonlijk voor een 1050ti gaan. De goedkoopste 1050ti kost zo'n €20 tot €30 meer dan de goedkoopste RX560 maar geeft in veel games veel betere prestaties, zie deze video.
Ik zou dan deze 1050ti aanraden op basis van prijs/kwaliteit.

Zet de graphics op medium tot high (afhankelijk van het spel) zodat je rond de 60fps blijft, zet vsync aan en je hebt nergens last van bij casual gaming.

[ Voor 16% gewijzigd door Stefan44 op 22-07-2017 00:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar gsync kost de monitor rond de 500 euro dus het zou dan 1050ti met een 21:9 29 inch worden of een rx 560 met een 21:9 29 inch met freesync.

Verwijderd

Topicstarter
Donderdag komt ryzen 1300x uit dus wil voor het laatst controleren of alles klopt.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 3 1300x Boxed Wraith Stealth koeler€ 130,00€ 130,00
1ASRock A320M€ 59,70€ 59,70
1MSI GeForce GTX 1060 3GT OC€ 289,-€ 289,-
1Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass Wit/Zwart€ 76,50€ 76,50
1LG 29UM69G-B Zwart€ 286,38€ 286,38
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 19,95€ 19,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 135,52€ 135,52
1be quiet! Pure Power 10 400W€ 53,49€ 53,49
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 150,-€ 150,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.253,49

1060 3gb kan ik krijgen in belgie voor 240 euro dus die kan ik niet veranderen want prijzen hier zijn veels te hoog. Verder zat ik te twijfelen of de voeding genoeg is en of ik niet een andere moederbord moet pakken met wifi (max €100) zoja welke? En kunnen jullie kijken of alles met elkaar werkt?
Pagina: 1