optische drive

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zuzelmonster
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-08-2021
Wat wil je bereiken?

Ik wil games kunnen spelen & downloaden via een disc. Denk aan bijvoorbeeld cityskylines.
Hier kan ik helaas nergens een case/behuizing voor vinden. Alle behuizingen hebben voor zover ik kan achterhalen geen optische drive/disc drive output.

Wat mag het gaan kosten?

Ik wil de case het liefst onder de 60 euro houden.

Heb je nog bepaalde voorkeuren?

Als liefst met een window, maar dat is niet perse nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door zuzelmonster op 18-07-2017 01:58 ]

Alle reacties

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-02 16:36
Wat wil je nou precies? Je wilt een nieuwe pc bouwen en zoekt een kast met DVD/Blu-ray speler?

Die dingen worden los verkocht, je koopt een kast met een 5,25 inch bay, en in die bay stop je een CD/DVD/Blu-ray speler naar eigen keuze in :)

Tevens noemen we spellen installeren vanaf een cd/dvd gewoon installeren, en niet downloaden. Dat doe je vanaf het internet ;)

Specs!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

GoldenBatt schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 02:47:
Tevens noemen we spellen installeren vanaf een cd/dvd gewoon installeren, en niet downloaden. Dat doe je vanaf het internet ;)
*grinnik*
Nu voel ik me oud...
Het moment dat iemand het heeft over "downloaden" in plaats van installeren en niet meer weet waar een 5,25" drivebay voor dient...

Eventueel zou je ook naar zoiets kunnen kijken:
pricewatch: Verbatim External Slimline USB 3.0 Blu-ray Writer Zwart

Iets duurder maar omdat 'ie extern is (en USB 3, USB 2 is veel goedkoper), erg praktisch als je vaker een optische drive nodig hebt maar niet per-se altijd in 1 systeem.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master K350€ 38,93€ 38,93
1Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart€ 13,64€ 13,64
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 52,57

Zo, klaar, volgende keer even de computerboer om de hoek bellen voor dit soort vragen? Je had in het andere topic al een subtiele waarschuwing gekregen van een moderator; dan is het niet de bedoeling om topicstarts zonder eigen inzet te openen :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Alsjeblieft categorie: Behuizingen Zelf nog even het moederbordformaat aanvinken en kiezen maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2017 07:46 ]