Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucasis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-04-2021
dag allemaal,
ik heb een samsung galaxy s7, ik was hem rustig in de nacht aan het opladen werd ik ik de volgende dag waker was die niet helemaal opgeladen. Dus ik haalde het snoertje eruit en er weer in staat er dat er vocht is gedetecteerd zomaar uit het niets. de mobiel is de dag daarvoor ook niet direct met water te maken gehad.
wie iemand toevallig wat je dan moet doen?

b.v.d
lucas wentges

Beste antwoord (via lucasis op 27-03-2018 14:26)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit er niet wat stof of andere viezigheid in de oplaadaansluiting? Die melding houdt volgens mij in dat er kortsluiting of teveel weerstand wordt gedetecteerd bij het opladen (kan water zijn, maar ook iets anders).

Probeer anders ook eens een andere oplaadkabel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Dit heb ik vorig week met mijn S7 edge gehad, voor dat ik hem aan de lading had gelegd gaf die melding van vocht 5 min gewacht en ging weer laden maar toen ik sliep heeft had die wss weer die melding gedaan en niet opgeladen. in de ochtend reboot gedaan en hij deed het weer sindsdien nu laad die weer normaal. mss een bug.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit er niet wat stof of andere viezigheid in de oplaadaansluiting? Die melding houdt volgens mij in dat er kortsluiting of teveel weerstand wordt gedetecteerd bij het opladen (kan water zijn, maar ook iets anders).

Probeer anders ook eens een andere oplaadkabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49
Een keertje blazen in de oplaadpoort, eventueel met een nieuwe, droge tandenborstel de aansluiting schoonmaken.

Probeer ook eens een andere kabel, een paar keer in/uit pluggen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wat Richh idd aangeeft, de oplaadpoort even met een zachte schone tandenborstel uitborstelen. Wel even het toestel voor de zekerheid uitzetten :)