Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krootjes
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-09 22:10
Hoi,
Ik vandaag een Sanho Hyperdrive aangeschaft. Nu zit in dat ding een beetje te bekijken en vraag ik me af of je hem i.c.m. een snap-on case kan gebruiken. Ik had hier gelezen dat het niet mogelijk is. Maar, is er geen omweg? Weten jullie misschien een oplossing? Misschien een soort spacer ertussen die alsnog het signaal doorlaat, of een ander soort hoesje? Ik vind een skin niets omdat het nou niet echt een veilig gevoel geeft qua bescherming.

Ik wil wel graag die Hyperdrive gebruiken omdat ie er gewoon hartstikke mooi uitziet...

[ Voor 4% gewijzigd door krootjes op 17-07-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Die plastic snap on cases zijn nou ook niet dat je zegt goede beschermers. Tegen deukjes, allicht, maar als er stof achter zit wordt je hele behuizing afgeschuurd. Een beschermende skin is allicht beter als je je Mac netjes wil houden.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Ik snap persoonlijk het nut niet van hoesjes op een laptop. Ik heb mijn huidige MacBook Pro bijna 5 jaar, en daar nooit een hoes of sleeve omgehad (wel een padded laptop vakje in mijn tas). De enige merkbare gebruikerssporen zitten onder het trackpad bij de inkeping om je scherm open te klappen, omdat ik daar altijd m'n rechterduim op leun als ik het trackpad gebruik. Tenzij je super zuinig bent (of juist heel slordig), zou ik absoluut geen snap-on-case of andere cover voor je MacBook aanraden.