De Sony KD-49XE8005 of KD-49XD8005

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor mijn nieuwe woning.

Nu ben ik onlangs bij de media markt geweest en heb ik een aantal modellen bekeken.
Daarbij vond ik dat de Sony Bravia toestellen wel erg goed eruit zien kwa beeld.

Ik zit daarom te twijfelen tussen deze 2 toestellen de: KD-49XE8005 of KD-49XD8005.
Zit 200 euro verschil tussen, het ene model is van vorig jaar en het andere model van dit jaar.

Kan iemand zien wat voor verschil er nou daadwerkelijk tussen deze 2 toestellen zitten?
Het scherm en de kleuren etc. lijken bij beide modellen exact hetzelfde. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bij de MediaMarkt krijgen ze het zelfs voor elkaar om een "gewild model" te laten lijken op een "duurder model" dus enige vergelijking die je daar hebt ervaren, klopt over het algemeen niet.

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het nieuwere model langer ondersteund wordt door Sony qua eventuele firmwares etc. En het grootste verschil wat ik in PW kon vinden was dat de XE "HDCP2.2, HDMI CEC, HDMI Audio Return Channel" heeft. De XD waarschijnlijk ook maar dat kan je toch briljant vergelijken op de site van Sony zelf? Of konden ze bij MM ook geen verschillen uitleggen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
Ze hadden alleen het nieuwe model XE bij de MM.
Ze konden mij inderdaad niet echt uitleggen wat het verschil tussen deze 2 modellen zijn.

Via de website van Sony, Bol.com, Tweakers pricewatch etc. kan ik ook echt geen verschil vinden tussen deze 2 vreemd genoeg.

Het probleem is dat websites zoals bol.com niet alle info over het toestel hebben staan, in de vergelijker mis ik dus bepaalde info.

Op de website van Sony word ik ook niets wijzer, ook die zegt in feite dat de 2 toestellen gelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadviezen zijn in Consumentenelektronica Aankoopadvies beter op hun plek. Schopje die kant op dus.