Rik. schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:43:
Dat jullie niet iedere betaalmethode toe kunnen voegen snap ik. Maar Tikkie is ook iDeal eigenlijk, dus dat kun je dan onder iDeal laten vallen. Ik denk dat het adverteerders wel heel erg helpt met de verkoop, omdat de kopers dan weten dat het zeer snel afgehandeld kan zijn, nu moet je dit telkens los in de advertentie vermelden.
Bank en iDeal vind ik persoonlijk toch wel een groot verschil, iets direct op je rekening of soms dagen wachten is nogal een verschil en dat kan voor de koper/verkoper wel de doorslaggevende rede zijn om iets te kopen.
Met een tikkie stuur je iemand een verzoek om te betalen -> betalingsimplementatie verloopt via Ideal.
Voor hetzelfde geld kon je een tikkie betalen met Paypal.
De verkoper kan een tikkie naar de koper sturen, vervolgens kan de koper mooi (in dit geval) met Ideal betalen.
Gaat tweakers als tussenpersoon dienen voor betalingen; dan is ideal implementatie chill.
Daar tweakers geen tussenpersoon is, maar puur een plaats voor het aanbieden van advertenties is; laat de verkoper maar mooi een Tikkie sturen naar de koper.
Zoals Microkid al mooi aangeeft:
Microkid schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:42:
We hebben al een betaalmethode "Bank". Hoe je dat verder invult is aan de verkoper en koper. Dit kan je via het uitwisselen van een IBAN doen, of bijv. Tikkie, of via iDeal. Het blijft gewoon een overschrijving van de ene bankrekening naar een andere bankrekening. De detailinvulling is verder niet relevant. Belangrijkste is dat het een bank overschrijving is.