Best Buy Guide F1/race Game

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:31
Hallo,

Ik wil graag F1 race game gaan spelen. Nu heb ik gekeken op de fora (of forums) en zie dat er zeer veel mogelijk is. compleet met 4 schermen enz enz..

Nu heb ik zelf geen idee of ik een PS4, Xbox of een pc moet nemen.

Mijn vraag is; kan iemand een best buy guide maken.

Minimale eisen zijn stuur en pendalen, Game realistisch en up-to-date (nu 2017)

Instapper

Middel

High end

Ik heb gekeken in de het forum waar de mooiste setups staan Het grote 'show je race-rig' topic
maar wat het allemaal is....

Ik heb geen idee

Wie pakt de handdoek op en help de beginner.

Bijvoorbaad dank
Robnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, een PS4 en Xbox kunnen al geen 4 schermen aan, dus ben je snel klaar met een PC. Koop een mooie grafische kaart die 4x FullHD kan aansturen, koop er 4 schermen bij en je kan aan de gang.

Pendalen ken ik niet; wil je die een keer aanwijzen?

Verder mis ik per definitie enige eigen inzet en al helemaal een budget; je kan racen voor grofweg 1000 Euro (alleen PC) tot heel fijn 4x 4K voor een schamele 3500 tot 400 Euro.

Verder weet je vast wel dat stuurtjes te krijgen zijn vanaf een kleine 150 Euro tot ook 1500 Euro voor een professioneel stuur. En dan heb je alleen het stuur; nog geen pookje om te schakelen etc.

Bel / mail even naar https://www.playseat.nl/ en geef ze 10K en dan verzorgen ze vast iets voor je wat er acceptabel uitziet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:27

BM

Moderator Spielerij
Mja, dit is niet helemaal zoals het hier werk. Als je zelf nog geen idee hebt op welk platform, hoe moeten wij je dan kunnen helpen? Een beetje meer eigen inzet is wel het minimale wat verwacht word. Dit topic gaat dan ook op slot.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.