Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cloud station op Windows

Pagina: 1
Acties:

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 11:19
Ik heb constant problemen met mijn Coud station.
Ik heb de Western Digital My Cloud.
Ik moet iedere keer als ik mijn PC opnieuw heb opgestart het netwerk opnieuw toevoegen in ''Deze PC''
Hoe zorg ik er voor dat deze gewoon constant in deze pc blijft staan zonder dat ik iedere keer opnieuw verbinding hoef te maken?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe map je de netwerkverbinding nu? Met een schijfletter of als snelkoppeling?
Indien het eerste, zet eens een vinkje bij "Station beschikbaar maken bij aanmelden" of iets in die trant.

• Mikee007
Ik geef het een stationnaam en geef het vervolgens \\wdcloud\\naamandeschijf
Dan werkt die meestal wel. vroeger deed ik het als Snelkoppeling maar dan zag ik niet hoeveel schijfruimte er nog was/is
Het vreemde is wel.. ik kan nu me NAS niet meer toevoegen wat eerder wel kon. hij zegt dat die de NAS niet kan vinden in 't netwerk. Tis trouwens ook lastig te vinden welk webadres de nas op staat.

[ Voor 33% gewijzigd door Mikee007 op 17-07-2017 21:50 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DHCP zeker?

Maar gezien wat andere topics (die je nooit meer hebt beantwoord); WDC heeft vast een mooie handleiding hoe je alles kan / mag instellen. Welke stappen heb je gecontroleerd, dubbelchecked, aangepast, snap je niet etc?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mikee007
MAX3400 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:00:
DHCP zeker?

Maar gezien wat andere topics (die je nooit meer hebt beantwoord); WDC heeft vast een mooie handleiding hoe je alles kan / mag instellen. Welke stappen heb je gecontroleerd, dubbelchecked, aangepast, snap je niet etc?
Ja DHCP.
Handleiding heb ik uiteraard al doorgelopen. en het werkt ook. Maar zodra me pc in slaapstand is geweest moet ik alles opnieuw invullen. Dat heb ik voorheen nooit gehad.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nooit handig met centrale opslag maar dat is mijn mening.
Dat heb ik voorheen nooit gehad.
En sinds wanneer niet? Heb je ergens updates geinstalleerd? Heb je al een Restore Point geprobeerd?

Heb je al eens gespeeld met "persistent" en "autodisconnect" in de commandline?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1