Amiibo gecatagoriseerd als games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Kunnen ze niet een aparte catagorie krijgen?

Als ik Nintendo Switch games zoek, staan die er ook tussen, en dan geeft de pricewatch dus aan dat er inmiddels 136 retail games voor de Switch zijn. Dat maakt dingen onnodig onoverzichtelijk.

Amiibo's zijn op z'n minst accesoiressen, maar persoonlijk vind ik dat ze een aparte catagorie moeten krijgen. Bij accesoiressen denk ik in ieder geval aan controllers en dergelijke. Amiibo's vind ik meer merchandise, die toevallig wat in-game functionaliteit hebben.

In ieder geval, het zijn geen games.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Sméagol schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:15:
Kunnen ze niet een aparte catagorie krijgen?

Als ik Nintendo Switch games zoek, staan die er ook tussen, en dan geeft de pricewatch dus aan dat er inmiddels 136 retail games voor de Switch zijn. Dat maakt dingen onnodig onoverzichtelijk.

Amiibo's zijn op z'n minst accesoiressen, maar persoonlijk vind ik dat ze een aparte catagorie moeten krijgen. Bij accesoiressen denk ik in ieder geval aan controllers en dergelijke. Amiibo's vind ik meer merchandise, die toevallig wat in-game functionaliteit hebben.

In ieder geval, het zijn geen games.
We hebben de Amiibo's (en Skylanders, Disney infinity) poppetjes bewust in games gezet, aangezien een een soort uitbreiding is, fysieke DLC in feite. Nadat we die beslissing hebben gemaakt, hebben we een extra filter aangemaakt waar je kan kiezen welk soort game je wilt zien en hebben we dit soort producten geschaard onder de keuze "Figuur (extra content)". Dat laatste is om aan te geven dat het niet om standbeeldjes ofzo gaat. Ditzelfde filter kan je gebruiken om de standalone games eruit de filteren. Ik zal zo het filter naar boven in de lijst verplaatsen, ik zit nu op de smartphone en ons CMS is niet helemaal voor mobiel geschikt helaas.